Kampania Nestlé „Dylematy sklepowej półki” - Marketing przy Kawie
Kampania Nestlé „Dylematy sklepowej półki”
  • 0
  • 1
7.11.2011

Kampania Nestlé „Dylematy sklepowej półki”

Większość Polaków podczas zakupów produktów spożywczych zwraca uwagę przede wszystkim na cenę, a pomija informacje o składzie i wartościach odżywczych – wynika z badań zainicjowanych przez Nestlé Polska. Oznacza to, że konsumenci nie mają świadomości, jakie składniki odżywcze znajdują się w ich codziennym jadłospisie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55098 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 listopada 2011