0 1 0 21.02.2012IBB Hotel Collection przygotowuje program lojalnościowyPowstaje nowa odsłona programu lojalnościowego dla międzynarodowej sieci hotelarskiej IBB Hotel Collection. Celem realizowanych działań jest zmodyfikowanie dotychczas funkcjonującego serwisu WWW pod kątem wygody użytkowania zarówno dla pracowników hotelu, jak dla i uczestników programu.
0 1 0 21.02.2012Wyniki CEE Retail Real Estate AwardsW konkursie CEE Retail Real Estate Awards organizowanym przez EuropaProperty nagradzane są najlepsze firmy i projekty działające na rynku detalicznym Europy Środkowej i Wschodniej.
1 2 0 21.02.2012Rusza kampania informacyjna nowej platformy e-kuponowej Payback (wideo)20 lutego Payback rozpoczął kampanię reklamującą nową platformę e-kuponowej. „Nowe, szybkie, wygodne” – pod takim hasłem prezentowane są e-kupony, które aktywowane są przez Internet lub za pomocą smartfonów i nie wymagają drukowania. Kampania informacyjna potrwa do 15 marca, większość działań ma miejsce w Internecie. Akcję wspierają aktywności w obszarze social media i mobilnym.
0 1 0 21.02.2012Wybrano nowy zarząd Związku Firm Public Relations16 lutego przedstawiciele agencji członkowskich ZFPR powierzyli funkcję prezesa ZFPR Rafałowi Szymczakowi. Na wiceprezesów powołano Joannę Delbar, Julię Kozak oraz Norberta Ofmańskiego. Kadencja zarządu trwa dwa lata. Nowy zarząd ZFPR rozpocznie pracę 21 lutego, po oficjalnym przekazaniu obowiązków przez ustępujące władze.
0 1 0 21.02.2012Kawiarnia Aroma Espresso Bar z agencją PRAgencja Telma Group Communications promuje nową na polskim rynku sieć kawiarni – Aroma Espresso Bar. Aroma Espresso Bar to międzynarodowa marka, która w ciągu najbliższych pięciu lat planuje otworzyć ponad 25 lokali w Polsce.
0 2 0 21.02.2012Vivienne Westwood zaprojektowała opakowanie Chivas Regal 18 YOOpakowanie zaprojektowane przez Vivienne Westwood – znaną brytyjską projektantkę mody – dla Chivas Regal 18 YO zostało zainspirowane XIX-wieczną historią Zjednoczonego Królestwa Brytyjskiego. Butelka została obszyta jedwabnym materiałem, który nawiązuje do oryginalnego projektu flagi Trafalgar z 1805 roku.
1 1 0 21.02.2012Tymbark zachęca: „Zacznij dzień od szklanki soku!” (wideo)Rozpoczęła się kampania reklamowa marki Tymbark prowadzona pod hasłem „Zacznij dzień od szklanki soku!”. Reklama informuje, że pożywne śniadanie to najważniejszy posiłek w ciągu dnia i zachęca do picia szklanki soku do śniadania.
0 1 0 21.02.2012Lobbing źle postrzegany: raport59% respondentów nie ma wiedzy na temat lobbingu, 31% uważa, że wzmaga on zachowania korupcyjne, taki sam odsetek badanych twierdzi, że lobbing prowadzi do nadużyć władzy – wynika z raportu „Społeczna recepcja public relations”, opracowanego przez Wyższą Szkołę Promocji w Warszawie.
0 1 0 21.02.2012Grana wciąż z agencją interaktywnąGrana, producent kawy Inka, przedłużyła na kolejny rok umowę o współpracy z Hand Made Flow, interaktywną częścią agencji Hand Made. Współpraca obu firm dotyczy kompleksowej obsługi i komunikacji kawy Inka na Facebooku.
0 1 0 21.02.2012ElektroEko kolejny rok z agencją PRElektroEko, organizacja zajmująca się odzyskiem sprzętu elektrycznego i elektronicznego, przedłużyła na kolejny rok współpracę z agencją Multi Communications. To już siódmy rok współpracy obu podmiotów.