2 2 0 0 0 8.11.2011Mann i Materna znowu w spotach Kredyt Banku (wideo)6 listopada Kredyt Bank rozpoczął kampanię Nowego Kredytu Gotówkowego. Wojciech Mann i Krzysztof Materna po raz trzeci w tym roku wystąpią w spotach telewizyjnych zrealizowanych w konwencji swoich programów sprzed lat.
1 1 0 0 0 8.11.2011Jesienna kampania jubileuszowa Tymbarku (wideo)Reklama przypomina, że historia Tymbarku sięga już 75 lat. Spot prowadzi widza przez dekady, opowiadając o Tymbarku – marce z najdłuższą tradycją na polskim rynku soków, nektarów i napojów. Reklamie towarzyszy piosenka Skaldów „Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał”.
0 1 0 0 0 8.11.2011Budżet medialny Philipsa podzielony między Carat i MPGGlobalny budżet medialny Philipsa, wynoszący 500 mln dolarów, podzielą między sobą domy mediowe MPG i Carat. Dotychczas wyłączność w obsłudze holenderskiej marki miał Carat.
0 1 0 0 0 8.11.2011Współpraca Decathlonu z Sugar & Spice PRRozpoczęła się współpraca pomiędzy agencją Sugar & Spice Public Relations a firmą Decathlon.
0 1 0 0 0 8.11.2011Wirtualny mecz Polska–WłochyZaplanowany na 11 listopada mecz Polska–Włochy we Wrocławiu poprzedziło już ponad 45 tys. pozytywnych wirtualnych kopnięć. Największy mecz w historii Internetu trwa ponad 250 godzin.
1 1 0 0 0 8.11.2011Urodzinowa kampania Cinema City (wideo)Kampania z okazji jedenastych urodzin sieci kin Cinema City trwa od 6 do 11 listopada br.
0 1 0 0 0 8.11.2011Laureaci konkursu Mixx Awards 2011Związek pracodawców branży internetowej IAB Polska już po raz piąty przeprowadził konkurs Mixx Awards 2011, skierowany do autorów kampanii reklamowych w polskim Internecie. Gala wręczenia nagród odbyła się wieczorem pierwszego dnia Internet Poland Conference & Expo w Warszawie (8–9 listopada). Człowiekiem Roku została Anna Sakowicz, Agencjami Roku – 180 Heartbeats oraz Pride and Glory Huge Idea, Domem Mediowym Roku – Starcom, a Marketerem Roku – Grupa Żywiec. Nagrodę specjalną Mixx otrzymał Krzysztof Golonka.
1 1 0 0 0 7.11.2011Siesta. Bakalie dorodne z natury (wideo)Tegoroczna kampania telewizyjna marki Siesta, która rozpoczyna się 21 listopada i potrwa do połowy grudnia, jest kontynuacją akcji reklamowej z poprzedniego sezonu.
4 1 0 0 1 7.11.2011Reklama Old Spice w rękach polskich internautówMarka Old Spice oddaje losy kultowej reklamy w ręce internautów. „Głosuj na głos” to inicjatywa, w której internauci wybiorą polską wersję reklamy ze słynnym Isaiahem Mustafą. Głosowanie odbywa się za pośrednictwem profilu Old Spice na Facebooku i kanału YouTube.
0 2 0 0 0 7.11.2011Mamastudio odświeża wizerunek marki Lukas FinanseIdentyfikacja wizualna nowo powstałej spółki Lukas Finanse to efekt pracy Mamastudio. Celem było wzmocnienie wizerunku instytucji finansowej działającej w obszarze consumer finance, opartej na wartościach takich jak przejrzystość, nowoczesność, prostota oraz sprawność działania.