Kampania Legii Warszawa przed meczem z Lechią Gdańsk
Kampania Legii Warszawa przed meczem z Lechią Gdańsk – „Do zobaczenia na stadionie”
  • 0
  • 3
4.04.2022

Kampania Legii Warszawa przed meczem z Lechią Gdańsk – „Do zobaczenia na stadionie”

2 kwietnia odbył się mecz Legii Warszawa z Lechią Gdańsk. Przed spotkaniem stołeczna drużyna uruchomiła kampanię OOH pod hasłem „Do zobaczenia na stadionie” w ponad 50 lokalizacjach na terenie Warszawy. Klub zapraszał kibiców na sobotni mecz i do stworzenia wyjątkowej atmosfery na trybunach.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55179 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

1 kwietnia 2022

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
1.04.2022

Grupa CCC i Omenaa Foundation stworzyły buty, które niosą pomoc dzieciom

Rozpoczęła się akcja charytatywna Omenaa Foundation, pod hasłem „Zostań, kim chcesz”. Jej głównym partnerem jest Grupa CCC. Powstała limitowana kolekcja butów sportowych dla dzieci i dorosłych z rysunkami podopiecznych fundacji, przedstawiającymi ich wymarzone zawody. Całkowity dochód ze sprzedaży zostanie przeznaczony na wsparcie edukacji dzieci z Ukrainy, z polskich domów dziecka oraz z Ghany. Od 1 kwietnia produkty dostępne są w 70 sklepach CCC oraz na ccc.eu i eobuwie.pl.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.04.2022

Drogie paliwo zniechęca Polaków do jazdy autem – wynika z badania GfK

Polscy konsumenci spodziewają się kolejnych podwyżek cen. W szczególności obawiają się większych wydatków na paliwo, energię elektryczną oraz gaz. Blisko połowa rodaków zakłada, że cena paliwa docelowo osiągnie lub przekroczy 10 zł za litr. Jednak już teraz badani deklarują, że w odpowiedzi na rosnące stawki ograniczą jazdę samochodem do niezbędnego minimum. Takie dane płyną z raportu „Current Consumer Mood”, zrealizowanego przez GfK w marcu 2022 r.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.04.2022

Burda Media Polska przejmuje działalność medialną Grupy Edipresse w Polsce

Burda Media Polska i Edipresse Group sfinalizowały umowę sprzedaży wydawnictwa Edipresse Polska. Burda Media Polska przejmie multimedialne i cyfrowe portfolio Edipresse Polska, w skład którego wchodzą popularne serwisy dla kobiet, m.in. Wizaz.pl, Polki.pl, Party.pl, Viva.pl, Mamotoja.pl, Gotujmy.pl, Niania.pl i czasopisma „Prawdziwe Historie” oraz dwutygodniki „Viva” i „Party” (łącznie 13 tytułów). Zawarcie umowy przyrzeczonej poprzedziła zgoda prezesa UOKiK.