Kampania „HIVokryzja. Wyleczmy się” (wideo) [aktualizacja] - Marketing przy Kawie
Kampania „HIVokryzja. Wyleczmy się” (wideo) [aktualizacja]
  • 2
  • 1
27.07.2015

Kampania „HIVokryzja. Wyleczmy się” (wideo) [aktualizacja]

Największym problemem osób żyjących z HIV nie jest w dzisiejszych czasach samo zakażenie, które można kontrolować lekami i z którym żyje się do późnej starości. Prawdziwym wyzwaniem jest alienacja, której te osoby doświadczają, kiedy przyznają się do choroby. Kampania „HIVokryzja. Wyleczmy się” ma zmienić postrzeganie nosicieli wirusa.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56200 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

27 lipca 2015

24 lipca 2015