0 1 0 0 0 22.07.2015Kiedy robimy zakupy w Internecie? Analiza Neo24.plPopularność zakupów online rośnie z każdym rokiem. Internetowy sklep wielobranżowy Neo24.pl, obserwując swoich klientów, dostrzega pewne stałe tendencje dotyczące terminów dokonywania zakupów.
0 1 0 0 0 22.07.2015Marki na YouTube (infografika)YouTube jest w pierwszej trójce serwisów wideo najchętniej wybieranych przez milenialsów1. Widzowie docierają do niego m.in., by oglądać treści zamieszczane przez marki. W efekcie 4 z 10 najpopularniejszych filmów w 2014 r. stanowiły treści brandów. Serwis we współpracy z platformą reklamy wideo Pixability przeanalizował trendy dotyczące materiałów zamieszczonych przez marki z czołowej setki rankingu Interbrand 2014 Best Global Brands.
0 1 0 0 0 21.07.2015 ARTYKUŁ SPONSOROWANYReklama OOH jest skuteczna, ale gadżety – jeszcze bardziej!Takim hasłem Goldenberry Experts in Promotion, specjaliści od nietuzinkowych rozwiązań promocyjnych, zakomunikowali światu, że ich firma przeniosła się do nowej siedziby.(Informacja promocyjna)
1 1 0 0 0 21.07.2015„Kto wygra wybory?” – podsumowanie badania SentiOneGdzie internauci najchętniej dyskutowali o polityce w kontekście wyborów prezydenckich oraz każdego z kandydatów? Czy zachodziła korelacja pomiędzy liczbą wypowiedzi w Sieci a finalnymi wynikami? Te m.in. zagadnienia przeanalizowała firma SentiOne.
0 2 0 0 0 21.07.2015IMM: Ruch w social media, czyli Polacy w wersji fitNa temat odchudzania w Internecie, w tym w social media, w ciągu ostatnich kilku miesięcy pojawiło się ponad 320 tys. wzmianek. Z tego 290 tys. informacji zamieszczonych zostało na samych portalach społecznościowych. Instytut Monitorowania Mediów przeanalizował, co internauci piszą na temat uprawiania sportu i stosowania diet.
0 2 0 0 0 21.07.2015Kampania „Stop korupcji politycznej”Rozpoczęła się kampania prasowa pod hasłem „Stop korupcji politycznej”. Dotyczy ona działań polityków PO wobec Spółdzielczych Kas Oszczędnościowo-Kredytowych i wykorzystuje wypowiedź wicepremiera Janusza Piechocińskiego, który w wywiadzie dla „Rzeczpospolitej” stwierdził, że był namawiany do poparcia komisji śledczej w sprawie SKOK.
0 1 0 0 0 21.07.2015Nowe kategorie w konkursie e-Commerce Polska Awards 2015Trwa rejestracja sklepów internetowych do trzeciej edycji konkursu e-Commerce Polska Awards, którego organizatorem jest Izba Gospodarki Elektronicznej. W tym roku wprowadzono dwie nowe kategorie: mobile oraz sprzedaż wielokanałową.
0 1 0 0 0 21.07.2015Sprzedaż bezpośrednia notuje wzrost – Polskie Stowarzyszenie Sprzedaży BezpośredniejSprzedaż detaliczna sektora sprzedaży bezpośredniej w całej Europie w 2014 r. wygenerowała 24,5 mld euro oraz 18,7 mld euro w Unii Europejskiej. To o 3,4% wyższa wartość niż w 2013 r. W Polsce sektor odnotował 4% wzrostu.
0 1 0 0 0 21.07.2015Deloitte przejmuje StratosferęDo Deloitte dołączył zespół Stratosfery – firmy doradczej w obszarze marketingu strategicznego. Połączenie ma umożliwić oferowanie klientom rozszerzonych usług w zakresie strategii marketingowych i pozycjonowania marek. Usługi będą świadczone pod marką Stratosfera by Deloitte.
1 3 0 0 0 21.07.2015Gigantyczna lodówka promuje piwo Gloger (wideo)W Białymstoku pojawiła się ważąca 9,5 tony lodówka. Na taką reklamę zdecydował się nowy miejscowy browar Gloger.