Czworonogi jak modelki z „Vogue’a” w kampanii „Po psu ta moda”
  • 0
  • 0
27.07.2015

Czworonogi jak modelki z „Vogue’a” w kampanii „Po psu ta moda”

3 sierpnia ruszy kampania pod hasłem „Po psu ta moda”. Projekt ma pokazać problem bezpańskich psów w sposób inny niż do tej pory. W ramach akcji zaprezentowane zostaną zdjęcia wykonane na wzór okładek prestiżowych magazynów o modzie. W roli modeli wystąpią psy ze schronisk i domów tymczasowych.

Twórcy akcji chcą zerwać ze stereotypem smutnego, poszkodowanego i biednego zwierzaka do adopcji i pokazać, że czworonogi mogą stać się obiektem pożądania niczym modelki „Vogue’a”.

Oprócz nagłośnienia skali problemu działania mają również przypomnieć, że pies to nie zabawka, która po miesiącu może nam się znudzić. To odpowiedzialność, zaangażowanie i serce, które musimy włożyć w opiekę nad nim.

Kampania planowana jest na okres wakacyjny. Na jej potrzeby przygotowano stronę www.popsutamoda.pl, która zostanie udostępniona w dniu oficjalnego startu działań. Przebieg akcji będzie można śledzić m.in. na Facebooku, Twitterze czy Instagramie.

W promocji wykorzystane zostaną również aplikacje typu Tinder, ruszy też nietypowy projekt crowdfundingowy. Dodatkowo organizatorzy zamierzają zaprosić do współpracy znane osoby związane ze światem mody, które pełnić będą rolę ambasadorów.

Cały dochód, który uda się pozyskać w ramach kampanii, zostanie przekazany na wsparcie bezdomnych zwierząt. Inicjatorem projektu jest start-up z branży kreatywnej – Ostrosiostro.

  • 2

27 lipca 2015

24 lipca 2015

Reklama
Reklama