Kampania 1% na hospicja
  • 0
  • 2
11.02.2011

Kampania 1% na hospicja

Na nośnikach Cityboard Media rozpoczęła się kampania informująca o możliwości wsparcia organizacji pożytku publicznego 1% podatku.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Damian

13 lat temu

Krakowskie Hospicjum dla Dzieci im. ks. Józefa Tischnera

O tym Hospicjum jest brak informacji, dlaczego?

10 lutego 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
10.02.2011

Zimowa kampania Gorącego Kubka na nośnikach Headz

Headz Marketing Partner – dostawca wielkoformatowych nośników reklamy zewnętrznej w Polsce – realizuje dwumiesięczną kampanię promocyjną dla firmy Unilever. Nośniki reklamowe z kreacjami zachęcającymi zwolenników sportów zimowych do zakupu Gorącego Kubka zlokalizowane zostały w największych kurortach narciarskich, m.in. w Zakopanem, Szczyrku, Karpaczu, Szklarskiej Porębie, Wierchomli, Krynicy, Wiśle czy Białce Tatrzańskiej.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
10.02.2011

Sphinx promuje walentynkową ofertę dla par

Sphinx – sieć restauracji zarządzana przez Sfinks Polska – rozpoczyna promocję „Wieczory we dwoje” oraz zapowiada „Powalentynkowy zawrót głowy”. Nowej oferty dotyczą banery, plakaty i inne materiały BTL, również w wersji angielskojęzycznej. Materiały reklamowe pojawią się m.in. w restauracjach, na uczelniach, kampusach i w bibliotekach uczelnianych. O nowych promocjach sieci Sphinx będzie informowała też strona sphinx.pl, a wspierające akcję działania PR poprowadzi agencja Practum Consulting.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
10.02.2011

Rozpoczął się miłosny maraton pisania listów z InPost

Z okazji zbliżających się walentynek InPost przygotował rozmaite akcje promocyjne. Wśród nagród dla uczestników znajdują się: podróż marzeń, bilety do kina, podwójne zaproszenia na romantyczne kolacje, bezpłatne przesyłki, darmowe nadawanie paczek w paczkomatach, karty telefonii FreeM i książeczki rabatowe na zakupy w Internecie. Do akcji włączyli się partnerzy biznesowi InPost – firmy telekomunikacyjne i banki.