0 1 0 0 0 19.11.2010K2 inwestuje w marketing rekomendacjiK2 w ramach poszerzenia kompetencji z zakresu Word of Mouth uruchomia platformę Ambasada Trendów, służącą do rekrutacji liderów opinii. Platforma dostępna jest pod adresem ambasadatrendow.pl.
1 1 0 0 0 19.11.2010Lightcraft dla „Wysokich Obcasów” (wideo)Studio postprodukcji Lightcraft, specjalizujące się w efektach specjalnych, zrealizowało najnowszą reklamę „Wysokich Obcasów” – dodatku „Gazety Wyborczej”.
0 1 0 0 0 19.11.2010Zaplanuj strategię marketingową z RubikomRubikom Strategy Consultants oraz Kolko Communications organizują konkurs dla przedsiębiorstw, w którym do wygrania jest dwudniowa sesja strategiczna z konsultantami agencji.
0 1 0 0 0 19.11.2010Nowy klient agencji EventageDo portfolio agencji Eventage, prowadzonej przez Małgorzatę Mikulik, dołączyła ostatnio Era GSM. Ramowa umowa o stałej współpracy w zakresie obsługi eventów oraz innych wydarzeń została podpisana na czas nieokreślony. Przetarg i konkurs ofert trwał od czerwca br.
0 1 0 0 0 19.11.2010Specjaliści SEO na Search Marketing WeekPodczas drugiej edycji Search Marketing Week – tygodniowego eventu poświęconego e-marketingowi zintegrowanemu – przeprowadzone zostaną dwa intensywne szkolenia z SEO i pozycjonowania stron internetowych w Google.
0 1 0 0 0 19.11.2010Trwa ekologiczna autopromocja Cityboard MediaTrwa kampania Cityboard Media promująca ekoplakat. Plakaty tego typu, najnowszy produkt z portfolio firmy, od kwietnia pojawiają się w największych miastach.
0 1 0 0 0 19.11.2010„Wprost” lokomotywą Platformy Mediowej Point GroupO 43 proc., do ponad 61,5 mln zł, wzrosły po trzech kwartałach 2010 r. skonsolidowane przychody ze sprzedaży Platformy Mediowej Point Group. Zysk ze sprzedaży wyniósł 10,30 mln zł. Motorem tego wzrostu jest przede wszystkim tygodnik „Wprost”. We czwartek spółka przedstawiła prognozy i plany rozwoju tygodnika.
0 1 0 0 0 19.11.2010Realna pomoc. Szlachetna Paczka 201020 listopada rozpoczyna się wyjątkowa, jubileuszowa, 10. edycja akcji Szlachetna Paczka. Tego dnia na stronie internetowej www.szlachetnapaczka.pl uruchomiona zostanie internetowa baza rodzin czekających na świąteczną paczkę.
0 1 0 0 0 18.11.2010Atmosfera w sklepach ma coraz większe znaczenieJak wynika z najnowszych analiz Mood Media Corporation, marketing sensoryczny nabiera coraz to większego znaczenia. Umiejętnie dobrane bodźce dźwiękowe i zapachowe wpływają na decyzje zakupowe klientów, poprawiają percepcję i procesy pamięciowe. W konsekwencji konsumenci łatwiej zapamiętują daną markę i częściej do niej wracają.
0 1 0 0 0 18.11.2010!Buzz Public Relations dla Stilago.plOd listopada agencja !Buzz Public Relations realizuje strategię dla klubu zakupowego Stilago.pl. Celem jest wzmocnienie pozycji klienta na rynku sklepów internetowych.