0 1 0 0 0 28.02.2011Kampania Społeczna Roku1 marca rusza trzecia już edycja konkursu Kampania Społeczna Roku, w którym przyznawane są nagrody i wyróżnienia za najbardziej skuteczne i interesujące kampanie realizowane w Polsce w ostatnim. Celem konkursu jest promowanie dobrych praktyk w marketingu społecznym.
0 1 0 0 0 28.02.2011Żywe zwierzęta też potrzebują opieki22 lutego 2011 roku ruszyła kampania reklamowa zachęcająca do przekazywania 1 proc. podatku na rzecz Fundacji Viva!, która od 2000 roku walczy o prawa zwierząt. Akcję przygotowała agencja Szwejkowski.
0 1 0 0 0 28.02.2011Bank rozpoczyna kampanię na nośnikach w hipermarkecieZ początkiem marca na nośnikach multimedialnych sieci OOH TV należącej do Call2Action startuje kampania Banku Millennium.
0 1 0 0 0 28.02.2011Nowa agencja: Bed & Breakfast zmienia się w SkywalkerAgencja reklamowa Bed & Breakfast założona w 2008 r. przez Suzan Giżyńską i Piotra Mateckiego, przekształciła się w spółkę akcyjną i zmieniła nazwę na Skywalker. Firma powstała jako wspólne przedsięwzięcie Domu Inwestycyjnego Platinum Capital i partnerów niezależnej agencji reklamowej Bed&Breakfast.
0 1 0 0 0 28.02.2011Konkurs Simplus PlusikoweSerwis nakanapie.pl wraz z firmą Polkomtel zorganizował konkurs dla miłośników książek – Simplus Plusikowe. Przez najbliższe dwa tygodnie do wygrania są bony o wartości do 200 zł każdy, na zakupy w specjalnym sklepie konkursowym znajdującym się na stronach serwisu nakanapie.pl. Wśród produktów, na jakie można wydać Plusikowe, znajdują się m.in. e-booki.
1 1 0 0 0 28.02.2011Kampania marek Ferrero (wideo)Rozpoczęła się kampania marek Ferrero przygotowana przez agencję Wunderman/ Young & Roubicam.
0 1 0 0 0 28.02.2011Rosnąca klasa średnia zmieni zwyczaje konsumenckie na świecieDo 2030 r. klasa średnia w skali globalnej powiększy się o 2 miliardy ludzi. Spowoduje to znaczące zmiany w portfolio przedsiębiorstw, a także w sposobie oraz poziomie konsumpcji dóbr i usług – oceniają eksperci firmy doradczej Deloitte w raporcie „Consumer 2020. Reading the signs”.
0 1 0 0 0 28.02.2011Nowa akcja Aster BiznesCelem nowej kampanii firmy Aster Biznes, pod hasłem „Multikomunikacyjny pakiet 6 usług dla Twojej firmy. Pewny partner w drodze na szczyt” jest podkreślenie oferty rynkowej skierowanej do małych i średnich przedsiębiorstw.
0 1 0 0 0 25.02.2011Penta sprzedaje Żabkę Mid Europa PartnersPenta Investments – środkowoeuropejska grupa inwestycyjna – podpisała umowę sprzedaży Żabka Polska SA. Nabywcą 100% akcji spółki jest fundusz Mid Europa Partners. Realizacja transakcji podlega zatwierdzeniu Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
0 1 0 0 0 25.02.2011Sieć reklamowa IDMnet wprowadza nowy pakiet premiumUtworzenie pakietu premium Moto jest związane z dołączeniem pod koniec stycznia do sieci IDMnet witryn z Grupy V10. Odbiorcami nowej oferty są osoby zainteresowane motoryzacją. W wybranych serwisach wchodzących w skład pakietu dostępna jest reklama wideo w formie pre-roll.