Sphinx promuje walentynkową ofertę dla par - Marketing przy Kawie
Sphinx promuje walentynkową ofertę dla par
  • 0
  • 1
10.02.2011

Sphinx promuje walentynkową ofertę dla par

Sphinx – sieć restauracji zarządzana przez Sfinks Polska – rozpoczyna promocję „Wieczory we dwoje” oraz zapowiada „Powalentynkowy zawrót głowy”. Nowej oferty dotyczą banery, plakaty i inne materiały BTL, również w wersji angielskojęzycznej. Materiały reklamowe pojawią się m.in. w restauracjach, na uczelniach, kampusach i w bibliotekach uczelnianych. O nowych promocjach sieci Sphinx będzie informowała też strona sphinx.pl, a wspierające akcję działania PR poprowadzi agencja Practum Consulting.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54922 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

10 lutego 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
10.02.2011

Rozpoczął się miłosny maraton pisania listów z InPost

Z okazji zbliżających się walentynek InPost przygotował rozmaite akcje promocyjne. Wśród nagród dla uczestników znajdują się: podróż marzeń, bilety do kina, podwójne zaproszenia na romantyczne kolacje, bezpłatne przesyłki, darmowe nadawanie paczek w paczkomatach, karty telefonii FreeM i książeczki rabatowe na zakupy w Internecie. Do akcji włączyli się partnerzy biznesowi InPost – firmy telekomunikacyjne i banki.