„Jeśli przerwa między Żubrami, to mała” – kolejny spot piwnej marki (wideo)
  • 1
  • 1
29.06.2016

„Jeśli przerwa między Żubrami, to mała” – kolejny spot piwnej marki (wideo)

Marka Żubr rozpoczęła kolejną ogólnopolską kampanię telewizyjną. Działania pod hasłem „Jeśli przerwa między Żubrami, to mała” potrwają do października.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51874 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

29 czerwca 2016

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.06.2016

Raport „E-commerce w Polsce 2016. Gemius dla e-Commerce Polska”

Zakupy online cieszą się pozytywną opinią badanych. Wyraźnie dostrzegają oni korzyści z tej formy zakupu w porównaniu z kupowaniem offline. Wśród najważniejszych z nich wymieniają: wygodę (45 proc.), oszczędność czasu (39 proc.) i pieniędzy (35 proc.) oraz większy wybór dostępnych produktów (36 proc.). Wnioski z badania zawarto w raporcie „E-commerce w Polsce 2016. Gemius dla e-Commerce Polska”.