0 6 0 0 0 28.06.2016SMG Polska: Polsat zarobił znacznie więcej niż TVP przy ostatnim meczu PolakówPierwszy mecz 1/8 finału mistrzostw Europy w piłce nożnej we Francji został rozegrany między Szwajcarią a Polską 25 czerwca o godz. 15:00. Transmitowały go 3 kanały otwarte: TVP1, Polsat i Polsat Sport. Wpływy reklamowe Polsatu z sobotniego meczu mogły wynieść niemal 3,9 mln zł netto, TVP1 – 1,22 mln zł.
3 1 0 0 0 27.06.2016„A Raiffeisen Polbank jak obiecuje, tak robi” – kampania konta osobistego marki (wideo)Rozpoczyna się letnia kampania reklamowa Wymarzonego Konta Osobistego w Raiffeisen Polbanku. W trzech spotach podkreślono gwarancję niezmienności najatrakcyjniejszych cech tego konta.
1 1 0 0 0 27.06.2016Ruszyła kampania chłodziarkozamrażarek Bosch z systemem VitaFresh Plus (wideo)Do końca września potrwa kampania reklamowa chłodziarkozamrażarek Bosch NoFrost z systemem utrzymywania świeżości produktów VitaFresh Plus. Zaplanowano działania w telewizji, prasie oraz Internecie, a także aktywności PR i e-commerce.
0 1 0 0 0 27.06.2016Brown-Forman Polska wybiera agencję PRBrown-Forman Polska, dystrybutor alkoholi mocnych premium w Polsce, w tym marek Jack Daniel’s i Finlandia Vodka, nawiązuje współpracę z On Board PR Ecco Network. Konsultanci agencji będą tworzyć i realizować strategię public relations dwóch marek spółki.
0 1 0 0 0 27.06.2016Powstaje nowa Rada Etyki Public RelationsZwiązek Firm Public Relations wraz z Polskim Stowarzyszeniem Public Relations przeprowadzają reformę Rady Etyki PR. Pierwszym etapem wprowadzanych zmian było opracowanie nowej wersji regulaminu funkcjonowania REPR, a następnie powołanie przedstawicieli organizacji założycielskich.
0 3 0 0 0 27.06.2016Europejskie jabłka promowane w Chinach i Zjednoczonych Emiratach ArabskichRuszyła kampania „Europejskie jabłka dwukolorowe” w ramach trzyletniego programu promocyjnego współfinansowanego przez UE. W czerwcu i lipcu prowadzone będą działania w Chinach i Zjednoczonych Emiratach Arabskich.
0 1 0 0 0 27.06.2016YouTube wprowadza platformę edukacyjną dla twórców reklam wideoYouTube ogłosił uruchomienie Brand Partner Program Certification – edukacyjnej platformy online dla twórców reklam wideo. Ma ona służyć dzieleniu się wiedzą na temat tworzenia efektywnych strategii komunikacyjnych w serwisie oraz przydatnych narzędzi. Platforma będzie dostępna w 22 językach, w tym po polsku.
0 3 0 0 0 27.06.2016Katarzyna Bujakiewicz ambasadorką OnkopolisyAktorka Katarzyna Bujakiewicz rozpoczyna współpracę z ubezpieczycielem BZ WBK-Aviva. Jako ambasadorka będzie promować Onkopolisę – nowe ubezpieczenie na wypadek choroby nowotworowej, przygotowane dla klientów Banku Zachodniego WBK.
0 1 0 0 1 24.06.2016Jaki jest polski e-konsument? Badanie GemiusaDo kupowania przez Internet przekonała się już prawie połowa Polaków. Kim są klienci, którzy chętniej klikają niż chodzą do sklepów? Sprawdził to Gemius na zlecenie Izby Gospodarki Elektronicznej.
0 1 0 0 0 24.06.2016Większość Polaków wybiera się na wakacyjny urlop. Tylko 28 proc. z nich spędzi go za granicąW tym roku Polacy preferują wypoczynek wakacyjny w obrębie kraju. 98 proc. badanych deklaruje, że samodzielnie organizuje wyjazdy. Najchętniej wybieranym kierunkiem jest polskie morze – wynika z badania „Polacy na wakacjach”, przeprowadzonego przez Instytut Badań Pollster.