Raport „E-commerce w Polsce 2016. Gemius dla e-Commerce Polska”
  • 0
  • 1
29.06.2016

Raport „E-commerce w Polsce 2016. Gemius dla e-Commerce Polska”

Zakupy online cieszą się pozytywną opinią badanych. Wyraźnie dostrzegają oni korzyści z tej formy zakupu w porównaniu z kupowaniem offline. Wśród najważniejszych z nich wymieniają: wygodę (45 proc.), oszczędność czasu (39 proc.) i pieniędzy (35 proc.) oraz większy wybór dostępnych produktów (36 proc.). Wnioski z badania zawarto w raporcie „E-commerce w Polsce 2016. Gemius dla e-Commerce Polska”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51874 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

29 czerwca 2016