Jakiego rodzaju reklamy darzymy zaufaniem? – IRCenter
  • 0
  • 1
24.02.2015

Jakiego rodzaju reklamy darzymy zaufaniem? – IRCenter

Największym zaufaniem niezmiennie darzymy rekomendacje znajomych (64%), najmniejszym zaś e-mailingi z reklamami (8%). Zaufanie do różnych form reklamy jest jednak zróżnicowane w zależności od wieku odbiorców, co pokazuje raport z badania IRCenter.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50872 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Gość

7 lat temu

błąd w ikonografice

Jeśli 1 grupa to "24 lata i młodsi", to znak powinien wyglądać tak <24. Chyba się komuś kierunki pomyliły.

24 lutego 2015