0 1 0 17.08.2015PMR: Rynek produktów dla dzieci w Polsce w 2014 r. wart 9 mld złRynek produktów dla dzieci w Polsce osiągnął w 2014 r. wartość 9 mld zł. Stanowi to wzrost o 3,2% w porównaniu z rokiem poprzednim – wynika z analizy firmy PMR. Prognozy dalszego rozwoju rynku są pozytywne i skorelowane z prognozą kondycji dla całej gospodarki.
0 2 0 17.08.2015„Przyciągamy treścią” – kampania wizerunkowa Publio.plRozpoczęła się pierwsza ogólnopolska kampania wizerunkowa księgarni internetowej Publio.pl. Reklamy z hasłem „Przyciągamy treścią” promują ofertę e-booków, audiobooków i cyfrowych wydawnictw prasowych.
1 1 0 17.08.2015Vileda promuje ściereczkę Actifibre (wideo)17 sierpnia marka Vileda rozpoczęła kampanię reklamową w telewizji oraz Internecie. Promuje w niej ściereczkę Actifibre.
0 1 2 17.08.2015Coca-Cola finansuje badania, by pokazać, że to brak ruchu, a nie cukier jest przyczyną otyłościCoca-Cola, największy na świecie producent słodzonych napojów gazowanych, finansuje badania naukowe, które mają udowodnić, że otyłość to wynik braku aktywności fizycznej, a nie spożywania cukru. Takie informacje podaje „The New York Times”.
1 1 0 17.08.2015Idea Bank rozpoczyna kampanię w telewizji (wideo)W ogólnopolskiej telewizji i internetowych serwisach filmowych ruszyła kampania Idea Banku. Promuje ona przestrzeń biznesową Idea Hub, mobilne wpłatomaty oraz kredyt online.
2 1 0 17.08.2015Grupa WP i PAH włączają się w pomoc ofiarom trzęsienia ziemi w Nepalu (wideo, audio)Rusza „Wirtualna Polska Akcja Humanitarna #logujemy się dla Nepalu”. Użytkownicy poczty WP, portal oraz PAH odbudują szkołę w zniszczonym przez trzęsienie ziemi państwie. Do udziału w akcji zachęca ogólnopolska kampania reklamowa, której towarzyszy hasło: „Od 20 lat łączymy ludzi w Polsce. Wirtualnej Polsce”.
1 1 0 17.08.2015Startuje kampania telewizyjna „Wielkiego finału 25-lecia RMF FM” (wideo)17 sierpnia rozpoczęła się kampania promująca „Wielki finał 25-lecia RMF FM”. Informuje o zorganizowanej z tej okazji loterii.
1 1 3 17.08.2015Dorota Wellman w reklamach Lidla zamiast Pascala i Okrasy? (wideo)„Koniec z szefami kuchni! Teraz będzie szefowa” – zapowiada w 45-sekundowym filmie prezenterka Dorota Wellman. Spot został zamieszczony w serwisie YouTube na kanale „Wellman gotuje”. Najprawdopodobniej jest to zapowiedź nowej kampanii sieci Lidl.
0 1 0 17.08.2015DHL Parcel i Gong nawiązują współpracęFirma DHL Parcel rozstrzygnęła przetarg na obsługę w obszarze Internetu i BTL. Zwyciężyła w nim agencja Gong (Group One).
0 2 0 14.08.2015„Sonda”, „Milionerzy”, „Pieprz i wanilia” – za jakimi programami tęsknią widzowie?Połowa polskich internautów twierdzi, że tęskni za polskimi programami telewizyjnymi emitowanymi w przeszłości. Duży sentyment badanych budzą stare audycje popularnonaukowe i podróżnicze, jak „Sonda”, „Zrób to sam” czy „Pieprz i wanilia”. Wśród badanych powyżej 55. roku życia aż 42% marzy o powrocie na antenę „Kabaretu Olgi Lipińskiej” – wynika z badania przeprowadzonego przez dom mediowy MEC.