Jakie nastawienie do Halloween mają Polacy? – wyniki badań - Marketing przy Kawie
Jakie nastawienie do Halloween mają Polacy? – wyniki badań
  • 0
  • 1
30.10.2015

Jakie nastawienie do Halloween mają Polacy? – wyniki badań

Ośmiu na dziesięciu dorosłych Polaków nie uznaje Halloween, ale pozwala świętować je swoim dzieciom. Takie wyniki przyniosło badanie opinii przeprowadzone przez dział data & insight Havas Media Group. Ponad połowa respondentów wskazała, że ich pociechy chętnie biorą udział w zabawach związanych z tym świętem.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55174 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

flash

9 lat temu

bezmyslność

"(...) okazja do dobrej zabawy, i (...) czas (...) zadumy. Te dni, zdaniem wspomnianej grupy badanych, nie wykluczają się i mogą istnieć obok siebie."
Jak bardzo trzeba być bezmyślnym, żeby tak mówić.

30 października 2015

29 października 2015

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
29.10.2015

IRCenter: Finałowy koncert Konkursu Chopinowskiego 2015 wyświetlono na YouTube 1,7 mln razy

XVII Międzynarodowy Konkurs Pianistyczny im. Fryderyka Chopina miał globalny zasięg – i takim medium dotarł on do największej widowni: przez YouTube. W Polsce ton dyskusji nadawały Telewizja Polska i Instytut Chopina, które relacjonowały wydarzenie w publicznych kanałach telewizyjnych i we własnych kanałach w social media. IRCenter przeanalizował medialny zasięg muzycznych zmagań.