Słupsk z nowym logo (wideo) - Marketing przy Kawie
Słupsk z nowym logo (wideo)
  • 2
  • 8
30.10.2015

Słupsk z nowym logo (wideo)

Słupsk zaprezentował nowy system identyfikacji wizualnej. Logo nawiązuje do herbu miasta – osią kreacji jest gryf i rzeka Słupia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55492 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

29 października 2015

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.10.2015

IRCenter: Finałowy koncert Konkursu Chopinowskiego 2015 wyświetlono na YouTube 1,7 mln razy

XVII Międzynarodowy Konkurs Pianistyczny im. Fryderyka Chopina miał globalny zasięg – i takim medium dotarł on do największej widowni: przez YouTube. W Polsce ton dyskusji nadawały Telewizja Polska i Instytut Chopina, które relacjonowały wydarzenie w publicznych kanałach telewizyjnych i we własnych kanałach w social media. IRCenter przeanalizował medialny zasięg muzycznych zmagań.