Jak zagłosują internauci w wyborach parlamentarnych?
  • 0
  • 1
29.09.2011

Jak zagłosują internauci w wyborach parlamentarnych?

Czy wizerunek partii politycznych i polityków w Internecie ma wpływ na to, jak internauci zagłosują w nadchodzących wyborach parlamentarnych? Odpowiedzi poszukiwano w badaniu przeprowadzonym na zlecenie firmy AbeoNet. Badanie zrealizowane zostało na ogólnopolskim panelu badawczym Ariadna, prowadzonym przez GG Network w ramach projektu GG Opinion Detector.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 września 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.09.2011

Ipsos: Umiarkowany wzrost optymizmu we wrześniu

Po sierpniowym niewielkim pogorszeniu nastrojów konsumenckich wrzesień przyniósł ich umiarkowaną poprawę: Wskaźnik optymizmu konsumentów wzrósł o 1,4 pkt, osiągając poziom 86,4 pkt. Wzrost ten może nieco zaskakiwać w obliczu medialnych doniesień o nadchodzącym ponownie kryzysie, tym bardziej że głównym motorem wzrostu są trochę lepsze oceny kondycji gospodarczej naszego kraju. Polacy najwyraźniej nie ulegają panice.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.09.2011

Polski singiel – kim jest i jakie ma problemy?

Od 26 września do 2 października, równolegle z Międzynarodowym Tygodniem Singla, trwa akcja społeczna „Pokolenie singli”, organizowana przez serwis randkowy Sympatia.pl. Poprzedziło ją badanie zrealizowane na zlecenie serwisu przez TNS Pentor. Jego celem było lepsze poznanie Polaków-singli, a także wzbudzenie szerszego zainteresowania tą grupą i jej problemami. Według danych GUS w Polsce pojedynkę żyje ponad 5 milionów osób.