UPS zachęca do pokochania logistyki (wideo)
  • 1
  • 1
29.09.2011

UPS zachęca do pokochania logistyki (wideo)

26 września rozpoczęła się w Polsce kampania reklamowa firmy kurierskiej UPS, bazująca na motywie „We love logistics”. To najnowsza odsłona kampanii globalnej, przygotowanej przez firmę Ogilvy&Mather Worldwide, która miała premierę w ubiegłym roku w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Chinach i Meksyku.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 września 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.09.2011

Polski singiel – kim jest i jakie ma problemy?

Od 26 września do 2 października, równolegle z Międzynarodowym Tygodniem Singla, trwa akcja społeczna „Pokolenie singli”, organizowana przez serwis randkowy Sympatia.pl. Poprzedziło ją badanie zrealizowane na zlecenie serwisu przez TNS Pentor. Jego celem było lepsze poznanie Polaków-singli, a także wzbudzenie szerszego zainteresowania tą grupą i jej problemami. Według danych GUS w Polsce pojedynkę żyje ponad 5 milionów osób.