Jak dotrzeć z reklamą do zdekoncentrowanego pokolenia klientów? Sprawdzili to badacze z Twittera
  • 0
  • 0
18.11.2017

Jak dotrzeć z reklamą do zdekoncentrowanego pokolenia klientów? Sprawdzili to badacze z Twittera

Reklama ma nawiązywać do kontekstu, w którym się znajduje. Trzeba wyraźnie oznaczać reklamodawcę. Produkt powinien być wpleciony w najbardziej emocjonujący moment reklamowej opowieści. Tak brzmi recepta na dotarcie z reklamą do coraz bardziej zdekoncentrowanych odbiorców – wynika z badań Twittera i amerykańskiej firmy EyeSee.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50876 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

17 listopada 2017