1 0 0 26.06.2018Spot ForBetu z Arturem Borucem to plagiat?12 czerwca ForBet Zakłady Bukmacherskie rozpoczęły kampanię z okazji piłkarskich mistrzostw świata w Rosji. W reklamie wystąpił bramkarz Artur Boruc. Internauci wytknęli marce, że jej spot łudząco przypomina reklamę Pumy sprzed kilku lat.
0 0 1 26.06.2018Czy wybrałbyś ponownie marketing? 60% pracowników branży odpowiada: nie60% specjalistów marketingu, poszukując nowej pracy, nie zdecydowałoby się ponownie na marketing. 48% badanych ocenia rezultaty swoich działań marketingowych jako dobre lub bardzo dobre. To najciekawsze wnioski z ankiety „2018 European Digital Marketing Survey”, przeprowadzonej przez SalesManago wśród przedstawicieli branży marketingowej z całej Europy.
0 1 0 26.06.2018„Circlozaury atakują!” na stacjach Circle KMarka Circle K rozpoczęła letnią akcję promocyjną „Circlozaury atakują!”. Oferta skierowana jest do nowych i dotychczasowych członków programu lojalnościowego Circle K Extra Club. Działania zachęcają do odwiedzania stacji oraz kolekcjonowania figurek dinozaurów.
0 0 0 26.06.2018MPM AGD z agencją PRPolski producent i dystrybutor AGD, firma MPM, wybrał agencję public relations. Przetarg na obsługę komunikacyjną wygrał PR Hub.
0 0 0 26.06.2018Dr Pepper tworzy własną drużynę „CS:GO”Ruszyła druga edycja kampanii „Dr Pepper Talent Academy”, podczas której marka napojów gazowanych wspiera polskich graczy „CS:GO”. Akcja ma wyłonić pięciu graczy, którzy stworzą skład rezerwowy drużyny.
0 3 0 25.06.2018Agencja Content Zone rozszerza działalnośćDotychczas Content Zone zajmowała się content marketingiem. Teraz oferuje usługi łączące strategiczne doradztwo, kreację oraz nowoczesne technologie. Poszerza się też grono partnerów agencji. Do Rafała Modzelewskiego dołączają wieloletni praktycy komunikacji: Marcin Dąbrowski i Agata Wiśniewska-Zaleska.
0 0 0 25.06.2018Wyniki Golden Arrow 2018Golden Arrow to konkurs, w którym oceniana jest efektywność oraz innowacyjność narzędzi komunikacji marketingowej. 21 czerwca ogłoszono tegorocznych laureatów.
1 0 0 25.06.2018Na co czeka się w hospicjum? FHO daje odpowiedź nowym spotem akcji „18,60”Od 2013 r. Fundacja Hospicjum Onkologiczne w Warszawie prowadzi akcję „18,60”. Zachęca w niej do regularnego wspierania pacjentów, bo w hospicjum trwa życie. Brzmi przewrotnie? Pan Edward, podopieczny hospicjum i główny bohater nowego spotu, wyjaśnia to w sześciu słowach.
1 0 1 25.06.2018 ARTYKUŁ SPONSOROWANYStartuje Miesiąc E-Biznesu na eduweb.plJeszcze nigdy nie było tak dobrego czasu na tworzenie i rozwój własnego biznesu w sieci. Chcesz dołączyć do grona internetowych przedsiębiorców i szukasz sprawdzonych materiałów, które pomogą Ci w rozwoju i prowadzeniu Twojego biznesu? Zobacz unikalną serię kursów wideo od autorów, których projekty w sieci zarobiły już miliony!
0 1 0 25.06.2018Carrefour Polska z usługą car-sharinguSieć handlowa Carrefour Polska i spółka 4Mobility nawiązały współpracę. W ramach umowy partnerskiej udostępniona zostanie usługa car-sharingu przy trzech największych hipermarketach w Warszawie. Użytkownicy aplikacji Mój Carrefour będą zaś mogli korzystać z kuponów zniżkowych i taniej podróżować autami wypożyczonymi na minuty.