Internauci zarzucają Pepco, że pogłębia stereotypy
  • 1
  • 7
17.11.2017

Internauci zarzucają Pepco, że pogłębia stereotypy

Marka sieci sklepów wielobranżowych Pepco w świątecznym spocie zapytała kobiety o ich talenty. Bohaterki długo zastanawiają się nad odpowiedzią, ich bliscy wskazują natomiast na umiejętności związane z gotowaniem, dekorowaniem i dbaniem o ognisko domowe. Taki przekaz uraził część internautów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50887 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Poirytowany

4 lata temu

Masę kobiet ma autentycznie talent w pracach domowych i są z tego dumne. Pytając odwrotnie, dlaczego spot miałby ich nie uwzględniać, tylko szukać innych talentów? Jak zwykle afera dla afery. Teraz każdy wichrzyciel chciałby reklamę tylko o sobie...

Rozwiń komentarze

17 listopada 2017