Jacek Gadzinowski promuje swoją firmę, wyśmiewając szablonowe myślenie agencji (wideo)
  • 1
  • 1
30.01.2015

Jacek Gadzinowski promuje swoją firmę, wyśmiewając szablonowe myślenie agencji (wideo)

SmartwayVideo to agencja, która zajmie m.in. się marketingiem w Internecie i współpracą z blogerami i vlogerami. Jej założycielem jest Jacek Gadzinowski. Firmę promuje film „Prodakt plej-smęt. The Naturals”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52621 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

30 stycznia 2015

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
30.01.2015 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Z korzyścią dla organizatorów – programy konsumenckie w salonikach prasowych Kolportera i salonach Top-Press

W sieci 1000 saloników prasowych Kolportera i salonów Top-Press co roku realizowanych jest od kilku do kilkunastu programów konsumenckich. Ich organizatorzy mają możliwość dotarcia do 4 milionów klientów – tyle osób odwiedza co miesiąc saloniki i salony prasowe. Kolporter oferuje producentom i dostawcom pełną obsługę realizowanych przez nich programów – od pakowania nagród aż do ich wydania określonej grupie klientów.
(Artykuł promocyjny)

29 stycznia 2015