0 2 0 0 1 18.09.2014Grzegorz Ciechowski kolejną ikoną kultury marki BytomNa 2 października zapowiadane jest wejście do wybranych sklepów marki Bytom kolekcji inspirowanej postacią Grzegorza Ciechowskiego – muzyka rockowego, kompozytora, poety, lidera zespołu Republika, znanego też jako Obywatel G.C. W zapoczątkowanej w tym roku serii „The culture icons” brand sięgnął już po postacie Zbigniewa Cybulskiego i Marka Hłaski.
0 1 0 0 0 18.09.2014Słabsze wyniki Tesco – pomoże powrót do podstawowych wartości?Taki właśnie powrót zapowiedział nowy dyrektor zarządzający Tesco, Dave Lewis. W zamieszczonym na YouTube filmie zapowiedział, że choć nie będzie podejmował żadnych nagłych decyzji, firma, która znajduje się w kłopotach, musi wrócić do podstaw.
1 1 0 0 0 18.09.2014„Jabłka Tymbark z polskich sadów” – najnowszy spot marki (wideo)Bohaterowie spotu to grupa przyjaciół. Młodzi ludzie ruszają w miasto, by częstować wszystkich napotkanych jabłkami pochodzącymi z polskich sadów.
0 3 0 0 0 18.09.2014Wrześniowe prace Galerii RuszWe wrześniu Galeria Rusz prezentuje na billboardach w Toruniu dwie nowe prace: „Kat” i „Działanie”. W Warszawie w pięciu lokalizacjach eksponowany jest billboard „Bohater”.
0 2 0 0 0 18.09.2014„25 lat niesamowitości” – kampania na 25-lecie AsusaDziałania prowadzone są przede wszystkim w Internecie, w tym w kanałach social media marki. Na potrzeby kampanii zaprojektowano wraz z portalem Gazeta.pl serwis 25latniesamowitosci.gazeta.pl. Tam Asus zachęca do wytypowania najważniejszych wydarzeń, zjawisk i innowacji minionego ćwierćwiecza.
1 2 0 0 0 18.09.2014„Panowanie nad światem? Najpierw matura” – kampania serwisu Zdasz.to (wideo)Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne promują platformę edukacyjną oraz drukowane repetytoria dla uczniów. Serwis Zdasz.to stworzony został z myślą o przyszłych maturzystach.
0 4 0 0 0 17.09.2014Większa lojalność klientów kawiarni sieciowych – Starbucks najbardziej znaną markąW ciągu ostatniego roku znacząco zwiększyła się liczba klientów, którzy deklarują, że odwiedzają tylko kawiarnie jednej sieci. Najbardziej znaną siecią kawiarni (znajomość spontaniczna) jest Starbucks – wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
0 1 0 0 0 17.09.2014„PR w mundurze”, czyli Komu Komunikacja o sposobach komunikacji służb mundurowych24 września w Krakowie odbędzie się siódme bezpłatne spotkanie w ramach projektu Komu Komunikacja. Tym razem praktycy PR będą dyskutować o specyfice i sposobach komunikacji służb mundurowych.
0 1 0 0 0 17.09.2014Virgin Mobile Polska wybrał agencję PROd początku sierpnia działaniami public relations tej marki zajmuje się On Board PR. Agencja prowadzi komunikację dotyczącą relaunchu brandu na polskim rynku, biuro prasowe oraz akcje specjalne, w tym współpracę z blogerami.
1 1 0 0 0 17.09.2014Ogólnopolska kampania marki Olewnik (wideo)W połowie września ruszyła kampania wizerunkowo-produktowa marki Olewnik, oparta na nowej strategii stworzonej przez agencję Saatchi & Saatchi.