Z korzyścią dla organizatorów – programy konsumenckie w salonikach prasowych Kolportera i salonach Top-Press
  • 0
  • 2
30.01.2015 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Z korzyścią dla organizatorów – programy konsumenckie w salonikach prasowych Kolportera i salonach Top-Press

W sieci 1000 saloników prasowych Kolportera i salonów Top-Press co roku realizowanych jest od kilku do kilkunastu programów konsumenckich. Ich organizatorzy mają możliwość dotarcia do 4 milionów klientów – tyle osób odwiedza co miesiąc saloniki i salony prasowe. Kolporter oferuje producentom i dostawcom pełną obsługę realizowanych przez nich programów – od pakowania nagród aż do ich wydania określonej grupie klientów.
(Artykuł promocyjny)

 

Nagrody z saloników

– Organizator programu – producent lub obsługująca go agencja – przekazuje nam nagrody i określa, do kogo mają trafić. My zajmujemy się resztą, czyli całą logistyką programu – informuje Wojciech Kowal, menadżer ds. promocji w Departamencie Sieci Własnej Kolportera. – Nagrody są pakowane w magazynie centralnym Kolportera, a stamtąd rozwożone do saloników prasowych i salonów Top-Press. Organizator może wybrać wszystkie punkty naszej sieci albo wskazać wybrane, np. w konkretnych miastach czy województwach.

Nagroda jest wydawana klientom saloniku na podstawie paragonu, kuponu lub kodu z opakowania produktu. Coraz częściej odbiór nagrody odbywa się na podstawie unikatowego kodu, pobranego ze strony internetowej lub przesłanego przez SMS.

Klient zgłasza się do wybranego przez siebie saloniku, zwykle najbliżej miejsca zamieszkania, podaje sprzedawcy kod i odbiera nagrodę. – Ta forma jest wygodna zarówno dla organizatorów programu, jak i klientów. Zdecydowana większość naszych saloników jest czynna siedem dni w tygodniu, od rana do wieczora, dzięki czemu zainteresowani mogą zgłosić się po odbiór w dogodnej dla siebie porze – mówi Wojciech Kowal.

Kolporter jest dobrze przygotowany technicznie i logistycznie do realizacji programów konsumenckich. – System raportowania pozwala w każdej chwili sprawdzić, jak przebiega wydawanie nagród, a także na bieżąco uzupełnić braki – podkreśla Kowal.

Kilkanaście programów rocznie

W ciągu roku Kolporter organizuje w salonikach i Top-Pressach kilkanaście programów konsumenckich, trwających od kilku tygodniu do kilku miesięcy. Najnowszy to „Kinder Misja Nagrody”, organizowany przez firmę Ferrero Polska Commercial.

Klienci, którzy kupią odpowiednią liczbę produktów marki Kinder, mogą w salonikach wymienić opakowania na etui na telefon lub słuchawki. Równolegle trwa program, którego uczestnicy mogą opakowania po ciastkach Petitki Lubisie wymieniać w salonikach Kolportera i salonach Top-Press na zestawy edukacyjne dla dzieci Lubisiowe Zgadywanki.

Warto wspomnieć o wcześniejszych podobnych akcjach realizowanych w sieci handlowej Kolportera. W programie pod nazwą „Wedlomania” (zakup produktów Wedla) nagrodami były pluszowe misie, a w „Zatrzymaj smak wyjątkowych chwil!” (produkty Kamis) nagrodzeni klienci otrzymywali kolorową puszkę na przyprawy lub pierniki.

Klienci saloników byli też nagradzani minutnikami kuchennymi, podstawkami do jaj i patelniami (program „Nagrody zgarno, co kupujo Farmio”), puszkami Pepsi („100.000 puszek Pepsi w paczkach Lay’s”) czy pacynkami („Toffifee – Zbierz Rodzinkę do Zabawy”).

Nagrodami w programach konsumenckich mogą być również produkty lub usługi dostępne w sieci Kolportera, np. napoje energetyczne czy doładowania telefonów komórkowych.

Kontakt ws. programów konsumenckich
Wojciech Kowal
tel. 510 031 717
e-mail: wojciech.kowal@kolporter.com.pl

(Artykuł promocyjny)

  • 2

29 stycznia 2015