Internauci słuchają muzyki w Internecie, ale nie chcą za nią płacić – badanie OMD
  • 0
  • 1
5.03.2013

Internauci słuchają muzyki w Internecie, ale nie chcą za nią płacić – badanie OMD

Blisko 80% badanych słucha muzyki za pośrednictwem Internetu, 62% ogląda wideo, zaś połowa ankietowanych przyznaje, że wykorzystuje Internet do gier. 57% badanych nie chce płacić za dostęp do multimediów, a tylko 28% kiedykolwiek zapłaciło za muzykę lub wideo. Takie są wyniki ankiety Działu Badań domu mediowego OMD.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54597 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

4 marca 2013