0 1 0 0 0 13.03.2013UOKiK wyraził zgodę na przejęcie spółki ZelmerUOKiK wyraził zgodę na przejęcie przez BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego kontroli nad spółką Zelmer. Urząd uznał, że po dokonaniu koncentracji jej uczestnicy będą nadal działać w warunkach realnej i rzeczywistej konkurencji ze strony innych producentów sprzętu AGD.
0 1 0 0 0 13.03.2013Tauron rozstrzygnął przetarg na obsługę w InternecieAgencja Reklamowa CzArt wygrała przetarg na usługi projektowe i konsultingowe związane z działalnością spółki Tauron Obsługa Klienta w Internecie.
0 1 0 0 0 13.03.2013Atlas wybrał agencję PRZ początkiem marca Telma Communications rozpoczęła współpracę z Grupą Atlas, polskim producentem chemii budowlanej. Do działań agencji należeć będzie stałe doradztwo w zakresie komunikacji, PR-u korporacyjnego, produktowego i media relations, a także prowadzenie działań w obszarze CSR.
2 1 0 0 0 13.03.2013Zbuduj miasto SimCity – kampania reklamowa (wideo)W marcu rozpoczęła się kampania promująca nową odsłonę gry SimCity. Polski oddział firmy Electronic Arts ocenił, że globalna kreacja reklamowa przygotowana przez centralnie wybraną agencję nie odpowiada lokalnym potrzebom. Opracowano więc specjalną wersję spotu.
0 1 0 0 0 13.03.2013Bebzol.com: z Evolution Media Net do Goldbach AudienceOd 1 kwietnia Bebzol.com zasili grono serwisów rozrywkowych Goldbach Audience. Ostatnio serwis był związany z siecią Evolution Media Net, z którą rozstaje się po sześciu miesiącach współpracy.
0 1 0 0 0 13.03.2013GoldenLine wdroży marketing automationGoldenLine, polski biznesowy serwis społecznościowy, wybrał system SalesManago do automatyzacji marketingu i wdrożenia strategii inbound marketingu.
0 1 0 0 0 13.03.2013Discovery Networks z agencją PRZ początkiem marca firma Ciszewski MSL rozpoczęła współpracę z Discovery Networks CEEMEA. Agencja zajmie się obsługą korporacyjną oraz poprowadzi działania komunikacyjne dwóch kanałów – Discovery Channel i TLC.
1 1 0 0 0 13.03.2013Pascal Brodnicki i Karol Okrasa porywają cukiernika (wideo)Duet kulinarny Lidla, Pascal Brodnicki i Karol Okrasa, zostanie uzupełniony o kompetencje cukiernicze. Trzecim ekspertem został Mistrz Polski Cukierników – Paweł Małecki.
0 1 0 0 0 13.03.2013GfK Polonia zwiększa liczbę badanych gospodarstw domowychOd stycznia próba w Panelu Gospodarstw Domowych GfK Polonia jest powiększona do 8000 gospodarstw. Trwają także prace związane z dostosowaniem struktury gospodarstw domowych do stanu zgodnego z wynikami spisu powszechnego Głównego Urzędu Statystycznego.
0 2 0 0 0 13.03.2013Reklama „Od września dajemy za darmo” nie narusza dóbr osobistychWarszawski Sąd Apelacyjny potwierdził wyrok sądu pierwszej instancji dotyczący reklamy Multimedia Polska, dostawcy usług multimedialnych. Sąd stwierdził, że reklama nie narusza dóbr osobistych. Kreacja przedstawiała kobietę w wyzywającej pozie. Towarzyszyło jej hasło „Od września dajemy za darmo”.