0 1 0 0 0 6.12.2005Ad.Media Raport: Rynek reklamowy w PolsceWedług szacunków CR Media Consulting S.A., przychody reklamowe w ujęciu netto, w trzecim kwartale 2005 roku, wzrosły o 13,8%, w stosunku do analogicznego okresu roku poprzedniego. Wartość ta uwzględnia zwiększone przychody mediów spowodowane wydatkami komitetów wyborczych na kampanie parlamentarne i prezydenckie.
0 1 0 0 0 6.12.2005Charytatywnie na co dzień czy na Święta?W okresie poprzedzającym święta Bożego Narodzenia częściej myślimy o innych ludziach i przypominamy sobie o osobach doświadczonych przez los. Z deklaracji składanych przez polskich konsumentów wynika, że nasza skłonność do wspierania celów charytatywnych systematycznie rośnie.
0 1 0 0 0 6.12.2005Wspólny konkurs Samsung i MTV PolskaOd 9 do 22 grudnia trwa konkurs Samsung i MTV Polska polegający na codziennym odpowiadaniu w możliwie oryginalny i ciekawy sposób na pytania zadawane przez organizatorów na stronie www.mtv.pl/funclub. Na zwycięzców czeka 14 telefonów Samsung E350. Konkurs wsparty jest 30 sekundowymi spotami reklamowymi oraz 5 sekundowymi billboardami emitowanymi w MTV (m.in. podczas programu MTV Select).
0 1 0 0 0 5.12.2005Polska promuje soki marchwiowe w Bułgarii i RumuniiKolejny konkurs Komisji Europejskiej na promocję produktów spożywczych rozstrzygnięty. Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków (KUPS) otrzyma unijne fundusze na realizację w 2006 r. kampanii promującej kategorię soków i nektarów marchwiowych w Bułgarii i Rumunii. Kampania będzie bardzo intensywna i o dużym zasięgu. Obejmie wszystkie kanały komunikacji marketingowej w obydwu krajach: media elektroniczne i drukowane, outdoor, BTL, PR, Internet, działania w miejscach sprzedaży.
0 1 0 0 0 5.12.2005Schulz na święta z TESCOAgencja Reklamowa Schulz przygotowała kampanię świąteczną dla TESCO. W skład działań ATL – owych wchodzą między innymi spoty telewizyjne, radiowe oraz nośniki outdoorowe.
0 1 0 0 0 5.12.2005Portal korporacyjny marki Żywiec laureatem konkursu Eurobest 2005Strona internetowa marki Żywiec wraz z projektem „Wyślij Wiadomość” otrzymała nagrodę w europejskim konkursie Eurobest 2005. Po raz pierwszy w historii konkursu, w nowej kategorii „interactive” wyróżniony został polski serwis korporacyjny.
0 1 0 0 0 5.12.2005Peppermint i Lech zapraszają za zimowe szaleństwa w AlpyPod hasłem „Lech Active Team” rozpoczęła się ogólnopolska zimowa kampania promocyjna dla marki „Lech Premium” (Kompania Piwowarska S.A.). Komunikacja w kampanii „Lech Active Team” nawiązuje do alpejskiego regionu narciarskiego i możliwości aktywnego spędzania czasu w okresie zimowym. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja Peppermint.
0 1 0 0 0 5.12.2005Gala WebstarfestivalJuż 8 grudnia gala Webstarfestival zwieńczy pierwszy interaktywny konkurs wyłaniający najlepsze strony polskiego Internetu oraz Człowieka Roku Polskiego Internetu.
0 1 0 0 0 5.12.2005Digital One i Pepsi Squad prezentująAgencja interaktywna Digital One przygotowała okolicznościowy serwis swieta.pepsi.pl. Jest on częścią akcji promocyjnej, zorganizowanej przez Pepsi- Cola General Bottlers Poland z okazji Świąt Bożego Narodzenia. Akcja potrwa do 31 grudnia 2005 r. Głównym jej zadaniem jest promocja napojów Pepsi oraz zwiększenie świadomości marki wśród konsumentów.
0 1 0 0 0 5.12.2005Kawa pod choinkę?Trwają świąteczne animacje sprzedaży realizowane przez PARTNER ASM dla marki Segafredo Zanetti. Hostessy PARTNER ASM promują świąteczny zestaw „ESPRESSO CLASSICO” w halach Makro na terenie całego kraju. Promocje potrwają do 12 grudnia br.