Internauci krytykują koszulkę Surge Polonia z hashtagiem #germandeathcamps
  • 0
  • 3
14.02.2018

Internauci krytykują koszulkę Surge Polonia z hashtagiem #germandeathcamps

Marka odzieży patriotycznej Surge Polonia wprowadziła do oferty koszulkę z nadrukiem konturu bramy obozu w Auschwitz i hashtagiem #germandeathcamps. Pomysł spotkał się ze sporą krytyką internautów.

Koszulkę #germandeathcamps można kupić za 89 zł. Dochód z jej sprzedaży ma zostać przekazany na rzecz akcji prowadzonej za pośrednictwem strony www.germandeathcamps.org.

Jak podkreśla marka w facebookowym poście, koszulka ma zamanifestować prawdę historyczną. Większość komentujących jednak ostro skrytykowała pomysł.

Internauci zarzucają marce „taniec na trupach”. Ironicznie sugerują, że dobrze mogłyby sprzedać się także koszulki z piecem lub komorą gazową. Nie brak też określeń takich jak „bezsensowne nakręcanie spirali nienawiści”, „dno i dwa metry mułu”, „strzał w stopę” czy „wspaniała szmata”.

Treść posta z profilu Surge Polonia:
Obowiązkiem każdego Polaka jest dbać o dobre imię Polski i Polaków. Nie zgadzamy się na używanie określenia „polskie obozy śmierci”. Koszulką z tym napisem chcemy zamanifestować prawdę historyczną, o którą niestety musimy walczyć każdego dnia.

Uwaga! Całość zysków ze sprzedaży koszulki #germandeathcamps zostanie przeznaczona na akcję www.germandeathcamps.org.

Tematyka historyczna różnego rodzaju jest obecna na wzorach Surge Polonia od początku istnienia marki. Często dotykamy historii trudnych i niejednoznacznych. My to robimy na koszulkach, bluzach etc., a np. znane i poczytne tygodniki w sprzedawanych przez siebie dodatkach „Historia”.

W oparciu o wątki historyczne powstało również bardzo wiele kasowych filmów, które zapisały się w historii światowego kina. Mamy nadzieję, że propagowania prawdy historycznej nikt skutecznie nie zakaże żadną ustawą!

  • 3

racjonalista

3 dni temu

Mnie ciekawi ilu internautów krytykuje a ilu pochwala akcje patriotyczne i w nich uczestniczy.

Reklama

14 lutego 2018

Czytaj także
Reklama
Czytaj także
Reklama