Polskość – banalne hasło czy rynkowy game changer?Polskość – banalne hasło czy rynkowy game changer?Polskość – banalne hasło czy rynkowy game changer?Polskość – banalne hasło czy rynkowy game changer?

Polskość – banalne hasło czy rynkowy game changer?

Polskość – banalne hasło czy rynkowy game changer?
Konrad Siwiński, Maria Woźnicka

Konrad Siwiński, Maria Woźnicka

-

Konrad Siwiński, Maria Woźnicka

Konrad Siwiński, Maria Woźnicka

W ciągu ostatnich dni dyskusje o formie i możliwościach polskich piłkarzy zagościły w niejednym domu. Czy Lewandowski będzie królem strzelców? Czy Kapustka stanie się naszym nowym narodowym bohaterem? Takie chwile budują jedność i silne poczucie narodowej tożsamości. Badania TNS Polska wskazują, że polskość nie dotyczy jedynie sportu i symboli narodowych, lecz jest też silnym trendem konsumenckim.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się