Kampania tabletek No-Spa w większym opakowaniu
  • 1
  • 0
14.02.2018

Kampania tabletek No-Spa w większym opakowaniu

Rozpoczęła się kampania informująca o nowym, dużym opakowaniu leku rozkurczowego No-Spa. Działania adresowane są do kobiet powyżej 24. roku życia.

Na potrzeby kampanii przygotowano dwa spoty telewizyjne. Pierwszy z nich trwa 15 sekund i informuje o nowym opakowaniu. Drugi, 30-sekundowy, bazuje na formacie kreatywnym stworzonym w 2016 r. Zwraca uwagę także na rodzaje dolegliwości uśmierzanych przez lek No-Spa.

Kreacje są emitowane m.in. w stacjach Polsat, TVN i TVP. Reklamy można zobaczyć także na Facebooku.

  • Kreacja: Publicis (Justyna Pyzik, Katarzyna Ulatowska, Agnieszka Dudzic i Daria Matczuk)
  • Produkcja spotów: Tyrka Production
  • Postprodukcja: Film Garden
  • Planowanie mediów: Mindshare
  • Markę No-Spa reprezentowali: Małgorzata Wojtkowska, Joanna Kubicka i Magdalena Przednowek

14 lutego 2018

Czytaj także
Reklama
Czytaj także
Reklama