Internauci chętnie klikają w reklamy piwa – sierpniowe badanie „AdvertTrack” - Marketing przy Kawie
Internauci chętnie klikają w reklamy piwa – sierpniowe badanie „AdvertTrack”
  • 0
  • 4
28.08.2014

Internauci chętnie klikają w reklamy piwa – sierpniowe badanie „AdvertTrack”

Internauci zapytani o to, w jakie reklamy najchętniej klikają, najczęściej wskazują na reklamy piwa. W sierpniowym badaniu „AdvertTrack” firmy IRCenter i ResearchNow przyjrzały się bliżej popularności złocistego trunku wśród internautów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55059 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Smakosz

10 lat temu

Brak słów

Jak można nazwać piwoszem, kogoś kto kupuję piwo w biedronce :D

28 sierpnia 2014

27 sierpnia 2014