0 3 0 0 0 26.08.2014„Wprost” najbardziej opiniotwórczym medium lipca – IMM„Wprost”, „Rzeczpospolita” i „Gazeta Wyborcza” były najczęściej cytowanymi mediami w lipcu 2014 r. – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów. Kolejne miejsca zajęły TVN24 oraz „Dziennik Gazeta Prawna”.
0 1 0 0 0 26.08.2014Nowe logotypy autorskich kanałów tematycznych NC+Od 1 września widzowie autorskich kanałów tematycznych platformy NC+ zobaczą na antenie nowe i odświeżone logotypy: Ale Kino+, MiniMini+, TeleToon+, Kuchnia+, Domo+, Planete+ oraz nSport+. Zmieni się również oprawa wizualna części kanałów.
0 1 0 0 0 26.08.2014Twitter wprowadza reklamy w 12 krajach Europy26 sierpnia Twitter ogłosił wprowadzenie reklam na dwunastu nowych rynkach, głównie w Europie Środkowej i Wschodniej. W Polsce już je mamy.
0 1 0 0 0 25.08.2014Polacy w 2014 r. latają chętniej – GemiusW pierwszym kwartale 2014 r. w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego o 15 proc. zwiększyło się zainteresowanie stronami internetowymi oferującymi bilety lotnicze. Najwięcej zyskały Ryanair i Esky.pl – wynika z analizy Gemiusa.
0 1 0 0 0 25.08.2014Questia Communications Management Consultants z obsługą marek PepsiCoPrzetarg na obsługę wszystkich marek napojów gazowanych z portfolio PepsiCo (Pepsi, Pepsi Max, Pepsi Light/Light Lemon, Mirinda, 7Up, Mountain Dew), a także napojów Lipton Ice Tea i Rockstar wygrała Questia Communications Management Consultants. W ramach współpracy opracuje i zrealizuje strategię PR oraz zajmie się komunikacją kryzysową.
2 1 0 0 0 25.08.2014Topex reklamuje narzędzia w telewizji oraz Internecie (wideo)25 sierpnia wystartowała kampania reklamowa marki Topex. Działania w mediach powiązane są z akcją sprzedażową narzędzi.
1 1 0 0 1 25.08.2014Vision Express wprowadzał klientów w błąd. Zapłaci niemal 200 tys. zł kary (wideo)„A teraz, kupując okulary, dostajesz gratis jeszcze dwie pary” – obiecywała w spotach marka Vision Express. W rzeczywistości klient mógł liczyć jedynie na zniżkę na zakup kolejnej pary. UOKiK uznał, że reklamy promocji „3 w 1” wprowadzały odbiorców w błąd i nałożył na firmę karę w wysokości niemal 200 tys. zł.
1 1 0 0 0 25.08.2014Berlinki tańczą w rytm przeboju Edwyna Collinsa (wideo)Marka Berlinki rozpoczęła kampanię promocyjną parówek. Działania są kontynuacją formatu reklamowego „Berlinki mówią same za siebie”.
0 6 0 0 0 25.08.2014Historie Agnieszki Szulim i Antoniego Pawlickiego w kampanii marki Levi’sMarka Levi’s zaprosiła do kampanii dwie postacie ze świata polskiego show-biznesu. Historie Agnieszki Szulim i Antoniego Pawlickiego stały się inspiracją do stworzenia sesji zdjęciowych, w których bohaterowie ubrani są w stroje marki.
2 1 0 0 0 25.08.2014Rusza kampania „Znane ze smaku Michałki z Wawelu” (wideo)26 sierpnia rozpocznie się kampania reklamowa „Znane ze smaku Michałki z Wawelu”. Cykl spotów przypomni wszystkie warianty cukierków – Klasyczne, Kawowe, Białe i Kokosowe.