Konsumenci w ślepych testach nie rozróżniają marek lagerów - Marketing przy Kawie
Konsumenci w ślepych testach nie rozróżniają marek lagerów
  • 0
  • 1
28.08.2014

Konsumenci w ślepych testach nie rozróżniają marek lagerów

Przywiązanie do marek piwnych ma niewiele wspólnego ze smakiem napoju. To, jaki trunek preferujemy, związane jest ze sposobem jego promocji. American Association of Wine Economists przeprowadziło ślepe testy, które pokazały, że konsumenci nie odróżniają smaku lagerów poszczególnych marek.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55504 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

seb

10 lat temu

Akurat ten wniosek nie jest nowy

Od lat przecież wśród marek popularnych chodzi bardziej o kwestie przynależności do pewnej grupy, niż o walory samego produktu.

Rozwiń komentarze

28 sierpnia 2014

27 sierpnia 2014