Initiative zdobył budżet mediowy marki Velvet - Marketing przy Kawie
Dom mediowy Initiative zdobywa budżet mediowy marki Velvet
  • 0
  • 1
20.12.2023

Dom mediowy Initiative zdobywa budżet mediowy marki Velvet

Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową marki Velvet.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55589 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

19 grudnia 2023

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
19.12.2023

AI technologiczną nadzieją marketingu, branża bez entuzjazmu wobec NFT i metaverse – raport GroupM

AI, a za nią big data i connected TV to trzy technologie, które najmocniej wpłyną na marketing – uważają przedstawiciele branży. Zbadani przez GroupM marketerzy, agencje oraz biura reklamy sceptycznie oceniają potencjał NFT, metaverse czy blockchain. Spośród badanych profesji wpływ sztucznej inteligencji na ich fach najmocniej odczują copywriterzy i graficy, najmniej – handlowcy i brand managerowie.