Inicjatywa społeczna 4Frame
  • 0
  • 1
9.04.2009

Inicjatywa społeczna 4Frame

Agencja reklamowa 4Frame przygotowała plakat poruszający problem niewykupywania leków przez 4 milionów najuboższych Polaków, których nie stać na realizację recept.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 kwietnia 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.04.2009

Odpowiedzialny biznes – niewykorzystany potencjał polskich firm

8 kwietnia 2009 roku opublikowane zostały wyniki rankingu „CSR 24/7” przeprowadzonego przez międzynarodową firmę doradczą Braun & Partners oraz Polską Konfederacje Pracodawców Prywatnych Lewiatan. Badanie dotyczyło wiarygodności działań odpowiedzialnego biznesu (CSR – Corporate Social Responsibility) prowadzonych przez największe firmy w Polsce reprezentujące 13 sektorów gospodarki. W sumie przeanalizowano 39 firm w siedmiu głównych obszarach odpowiedzialności społecznej.