0 1 9.04.2009Gołe strony Internetumarketing internetowy Tweet9 kwietnia, odbędzie się kolejna polska edycja międzynarodowego CSS Naked Day – czyli CSS Goły Dzień.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54895 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 9.04.2009Komisja Europejska i MTV Networks International zachęcają młodych ludzi do głosowaniaKomisja Europejska oraz MTV Networks International ogłosiły start ogólnoeuropejskiej kampanii frekwencyjnej pod hasłem „Can you hear me Europe?”, która ma na celu zachęcenie młodych Europejczyków do udziału w wyborach do Parlamentu Europejskiego, które odbędą się między 4 a 7 czerwca 2009.
0 1 0 0 0 8.04.2009Q&A Consulting zajmie się obsługą Brown Spirits dla BolsaAgencja Q&A Consulting wygrała przetarg na obsługę PR marek z kategorii Brown Spirits dla firmy Bols Sp. z o.o.
0 1 0 0 0 8.04.2009Rusza kampania Men's DayTuż przed świętami ruszy kampania promująca Men's Day, plenerową imprezę dla mężczyzn, która odbędzie się w dniach 6-7 czerwca na warszawskim Lotnisku Bemowo.
0 1 0 0 0 8.04.2009Oskar Wegner uruchamia program lojalnościowy dla KoelneraW marcu 2009 r. ruszył program lojalnościowy „Las Vegas” – stworzony przez agencję Oskar Wegner dla firmy Koelner SA, oferującej produkty i narzędzia dla budownictwa.