0 1 9.04.2009Troll i Rossmann razemmarketing bezpośredni TweetTroll i Rossmann zainicjowały wspólną, wiosenną akcję promocyjną.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 9.04.2009Cohn & Wolfe dla Sealed AirCohn & Wolfe koordynuje regionalne działania PR dla Sealed Air.
0 1 0 0 0 9.04.2009Odpowiedzialny biznes – niewykorzystany potencjał polskich firm8 kwietnia 2009 roku opublikowane zostały wyniki rankingu „CSR 24/7” przeprowadzonego przez międzynarodową firmę doradczą Braun & Partners oraz Polską Konfederacje Pracodawców Prywatnych Lewiatan. Badanie dotyczyło wiarygodności działań odpowiedzialnego biznesu (CSR – Corporate Social Responsibility) prowadzonych przez największe firmy w Polsce reprezentujące 13 sektorów gospodarki. W sumie przeanalizowano 39 firm w siedmiu głównych obszarach odpowiedzialności społecznej.
0 1 0 0 0 9.04.2009Gołe strony Internetu9 kwietnia, odbędzie się kolejna polska edycja międzynarodowego CSS Naked Day - czyli CSS Goły Dzień.
0 1 0 0 0 9.04.2009Komisja Europejska i MTV Networks International zachęcają młodych ludzi do głosowaniaKomisja Europejska oraz MTV Networks International ogłosiły start ogólnoeuropejskiej kampanii frekwencyjnej pod hasłem „Can you hear me Europe?”, która ma na celu zachęcenie młodych Europejczyków do udziału w wyborach do Parlamentu Europejskiego, które odbędą się między 4 a 7 czerwca 2009.