0 1 4.04.2012Infor z agencją public relationspublic relations TweetFirma Infor, globalny dostawca oprogramowania biznesowego, rozpoczęła współpracę z agencją Lewis PR.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 3.04.2012Nizio Design International i wydawnictwo Bosz z agencją public relationsStudio architektoniczne Nizio Design International oraz wydawnictwo Bosz dołączyły do grona klientów agencji Business & Culture. W przypadku NDI agencja zajmie się pełną obsługą public relations, natomiast dla wydawnictwa Bosz będzie promować wybrane tytuły książkowe.
0 2 0 0 0 3.04.2012W soboty radio najchętniej słuchane jest w domuTrzy czwarte Polaków słucha radia w soboty – średnio każdej soboty radio gromadzi 22,5 mln osób. Ponad połowa z nich włącza radio w domu, co trzeci – w samochodzie. Najchętniej radio słuchane jest w ciągu dnia – od rana aż do późnego popołudnia – wynika z badania Radio Track, przeprowadzonego przez Komitet Badań Radiowych.
1 1 0 0 0 3.04.2012„Prowadź ciekawe życie” – kampania reklamowa Kia Motors (wideo)W kwietniu rozpoczęła się najnowsza kampania reklamowa marki Kia Motors. Spot wizerunkowy będzie emitowany w telewizji (TVP, Polsat, TVN, stacje tematyczne) oraz w kinach.
0 2 0 0 0 3.04.2012Gemius wprowadza fusion panel w TurcjiGemius – po sukcesie fusion panelu na Ukrainie – wprowadza nową metodologię badania gemiusAudience również w Turcji. Wykorzystanie tego rozwiązania pozwoli na dalszy rozwój pomiaru lokalnego rynku internetowego. Gemius funkcjonuje w Turcji od 2009 roku.