1 1 0 0 0 18.11.2011Ruszyła kampania reklamowa firmy Wawel (wideo)Kampania rozpoczęła się 9 listopada i potrwa do grudnia. Ma ona charakter wizerunkowy i będzie prowadzona w telewizji.
0 1 0 0 0 18.11.2011Jubileuszowe wydanie kalendarza LavazzaTo już dwudzieste wydanie tego kalendarza. Tym razem, zamiast kusząco pięknych modelek, swoją wizję samych siebie zaprezentują światowe sławy fotografii, które w minionych latach realizowały kolejne wersje kalendarza.
0 1 0 0 0 18.11.2011XIX edycja „Pocztówki do Świętego Mikołaja”Celem tegorocznej akcji jest gromadzenie środków na fundusze edukacyjne dla dzieci z rodzinnych domów dziecka oraz domów dla dzieci.
1 1 0 0 0 18.11.2011Hortex: „Poczuj smak p@sji” (wideo)Pierwsza odsłona nowej kampanii marki Hortex, promująca soki jabłkowe, rozpoczyna się 18 listopada. Spoty telewizyjne pojawią się m.in w TVP, TVN, Polsacie i Discovery.
1 1 0 0 0 18.11.2011Kampania informacyjno-promocyjna marki Lubelskie (wideo)W ramach kampanii realizowanej na zlecenie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego wykorzystane zostaną różnorodne narzędzia komunikacji marketingowej. Łączyć je będzie wspólny koncept kreatywny, ukazujący kluczowy zamysł projektu.
0 1 0 0 0 17.11.2011Warsztaty „Branding strategiczny i operacyjny. Silna marka – sukces rynkowy”Dlaczego i dla kogo tworzymy marki? Co sprawia, że jedne marki odnoszą sukces i towarzyszą nam przez długie lata, a inne popadają w zapomnienie? Jakie cechy musi mieć marka, aby klienci ją kochali i byli jej wiernymi fanami? Firma szkoleniowa Concept Labs organizuje warsztaty „Branding strategiczny i operacyjny. Silna marka – sukces rynkowy”. Uczestnicy warsztatów poznają metody strategicznego i operacyjnego prowadzenia marki oraz dowiedzą się, w jaki sposób budować dobre relacje marki z klientami.
1 1 0 0 0 17.11.2011Akcja „Głosuj na głos” zakończona (wideo)Polscy internauci zdecydowali, że oficjalnym spotem reklamowym w kampanii Old Spice będzie wersja dubbingowana przez dziennikarza i prezentera radiowego Michaela Moritza, urodzonego w Detroit, a dziś mieszkającego w Warszawie. Głosowanie zakończyło się 15 listopada.
1 1 0 0 0 17.11.2011Kolejna odsłona kampanii „Drogi zaufania” (wideo)Badania pokazują, że aż 44 proc. sprawców wypadków zna swoje ofiary: to członkowie ich rodzin, przyjaciele lub znajomi. Najnowszy spot „Dróg zaufania” dotyka tematu tabu.
0 1 0 0 0 17.11.2011Konferencja Mobile Communication & CommerceSzacuje się, że 86% Polaków ma telefony komórkowe, w tym prawie 6 mln smartfonów. Komunikacja i kampanie w kanale mobilnym to potencjał, którego nie sposób lekceważyć. 7 i 8 grudnia w Warszawie, w hotelu Courtyard by Marriott odbędzie się organizowana przez firmę Blue Business Media konferencja poświęcona właśnie roli kanału mobilnego w marketingu.
0 2 0 0 0 17.11.201181% internautów kupuje prezenty onlineJak wynika z badań przeprowadzonych przez ARC Rynek i Opinia na zlecenie Grupy Nokaut – aż 81% internautów deklaruje, że przynajmniej raz kupiło prezent online. Co więcej, ponad 86% badanych uznaje zakup upominków w Internecie za dobry pomysł.