PanMedia Western zaplanował zwycięską kampanię - Marketing przy Kawie
PanMedia Western zaplanował zwycięską kampanię
  • 0
  • 1
15.02.2011

PanMedia Western zaplanował zwycięską kampanię

Kampania Energi, planowana przez dom mediowy PanMedia Western, okazała się najlepsza w konkursie ogłoszonym przez Clear Channel. W rywalizacji pod uwagę brane były działania reklamowe w centrach biurowych. Zgłoszonych zostało 30 kampanii realizowanych zarówno bezpośrednio, jak i za pośrednictwem domów mediowych. Clear Channel uwzględniał działania z drugiej połowy 2010 roku.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54935 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

15 lutego 2011