Ikea zmienia strategię marketingową. Na razie tylko w Wielkiej Brytanii
  • 1
  • 0
29.08.2018

Ikea zmienia strategię marketingową. Na razie tylko w Wielkiej Brytanii

Ikea zmienia strategię marketingową. Do testów wybrała brytyjski rynek. Firma odchodzi od dotychczasowego skupiania się na wnętrzach. Chce zwrócić uwagę na produkty i pokazać, jak dodanie kilku nowych rzeczy może zmienić dom.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 sierpnia 2018

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.08.2018

Ukazała się książka „Zarządzanie milenialsami” Chipa Espinozy i Micka Uklei

Roszczeniowi, leniwi, niecierpliwi i nielojalni – milenialsi nie cieszą się popularnością wśród pracodawców. Stopniowo przejmują jednak rynek pracy i już niedługo stanowić będą najliczniejszą grupę pracowników na świecie. Już niebawem szefowie staną więc przed wyborem: dogadać się z milenialsami albo co kilka miesięcy otwierać nowe rekrutacje w oczekiwaniu na inaczej myślące pokolenie. A ono może nigdy nie nadejść.