Reklamowanie się w celu pozyskiwania kontaktów, czyli korzystanie z Facebook Lead Ads, to wciąż mało popularny sposób wykorzystania Facebooka. Wielu pewnie myśli: ot, nowinka. Tymczasem może się okazać, że to ona stanie się jednym z podstawowych źródeł klientów dla firm lub np. darczyńców dla fundacji.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Reklama służąca pozyskiwaniu leadów wyświetla facebookowiczowi zaproszenie do wypełnienia ankiety. Jeśli użytkownik to zrobi, jego dane zostają zapisane w tabeli dostępnej dla reklamodawcy. W takiej ankiecie można pytać o podstawowe dane kontaktowe oraz praktycznie o wszystko, co interesuje firmę.
Dane przechowywane przez Facebooka, takie jak adres e-mail czy numer telefonu, wypełniają się automatycznie, ale użytkownik może je modyfikować.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.