A więc po to mamy Facebooka?A więc po to mamy Facebooka?A więc po to mamy Facebooka?A więc po to mamy Facebooka?
Może użytkownik zechce powiedzieć nam o sobie coś więcej? (fot. Pixabay)

A więc po to mamy Facebooka?

A więc po to mamy Facebooka?
Krzysztof Śpiewla

Krzysztof Śpiewla

-

marketing manager, Omni Finances (UK) Ltd.

Krzysztof Śpiewla

Krzysztof Śpiewla

marketing manager
Omni Finances (UK) Ltd.

Świadczy również usługi marketingowe dla przedsiębiorstw społecznych i organizacji pozarządowych. Z marketingiem związany od 2004 r., pracował w agencjach reklamowych oraz działach marketingu firm różnej wielkości. Autor bloga Spiewla.pl.

Reklamowanie się w celu pozyskiwania kontaktów, czyli korzystanie z Facebook Lead Ads, to wciąż mało popularny sposób wykorzystania Facebooka. Wielu pewnie myśli: ot, nowinka. Tymczasem może się okazać, że to ona stanie się jednym z podstawowych źródeł klientów dla firm lub np. darczyńców dla fundacji.

Reklama służąca pozyskiwaniu leadów wyświetla facebookowiczowi zaproszenie do wypełnienia ankiety. Jeśli użytkownik to zrobi, jego dane zostają zapisane w tabeli dostępnej dla reklamodawcy. W takiej ankiecie można pytać o podstawowe dane kontaktowe oraz praktycznie o wszystko, co interesuje firmę.

Dane przechowywane przez Facebooka, takie jak adres e-mail czy numer telefonu, wypełniają się automatycznie, ale użytkownik może je modyfikować.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się