2 4 0 0 0 20.03.2018Kasia Tusk, Szafa Sztywniary, Krzysztof Gonciarz i inni w akcji „Zmywamy się” marki TołpaRuszyła kampania Tołpy poświęcona oczyszczaniu skóry. Jak przekonuje marka, oczyszczanie to ponad połowa sukcesu udanej pielęgnacji, a wciąż nie poświęcamy mu odpowiednio dużo czasu. W akcję zaangażowano twórców blogo- i vlogosfery: Krzysztofa Gonciarza, Kasię Tusk, Janinę Bąk (Janina Daily), Katarzynę Gandor, Ryfkę z Szafy Sztywniary oraz Martę Parciak (Zmalowana).
0 5 0 0 0 20.03.2018Kampania wizerunkowa marki AmundsenMarka alkoholowa Amundsen (Stock Polska) rozpoczęła ogólnopolską kampanię wizerunkową. W ramach działań przygotowano platformę komunikacyjną oraz hasło: „Odkrywaj więcej”. Zaplanowano też współpracę z ambasadorami – podróżnikami.
0 1 0 0 0 20.03.2018Piwna rewolucja wśród polskich internautów. Analiza IRCenter82% polskich internautów sięga po piwo. 88% mężczyzn i 43% kobiet pije złoty trunek co najmniej raz w miesiącu – pokazuje analiza IRCenter.
0 0 0 0 0 20.03.2018Polski Komitet Energii Elektrycznej wybrał agencję PRDziałania PR dla Polskiego Komitetu Energii Elektrycznej poprowadzi Partner of Promotion. To wynik rozstrzygniętego przetargu.
3 0 0 0 0 20.03.2018Kulinarny almanach na YouTube. Zestawienie Ads Leaderboard za luty 2018W lutym użytkowników YouTube bez reszty pochłonęło gotowanie. Trzy miejsca w rankingu najchętniej oglądanych spotów zdobyła Kuchnia Lidla. Zestawienie wygrał film, w którym Kinga Paruzel gotuje w towarzystwie tajemniczego kulinarnego youtubera. Drugą pozycję zajął T-Mobile, trzecie i czwarte miejsce to ponownie Kuchnia Lidla.
1 2 0 0 0 20.03.2018Adam Nawałka i biało-czerwona Planeta WarkaWarka po raz kolejny zaprasza konsumentów do wyśnionego świata mężczyzn. Tym razem odsłania jego futbolowe oblicze. W spocie, emitowanym od 19 marca w telewizji zobaczymy, jak mieszkańcy Planety Warka szykują się do piłkarskiego święta pod okiem trenera Adama Nawałki.
0 0 0 0 0 20.03.2018Carlsberg Polska wybrał agencję do obsługi w social mediaPrzetarg na obsługę Carlsberg Polska w social media wygrała agencja Kamikaze. Przygotuje plan obecności i działań marki w tym obszarze w 2018 r.
1 0 0 0 0 20.03.2018Powrót energii w nowej kampanii Tigera12 marca wystartowała kampania napoju Tiger Energy Drink. Marka przypomina w niej życiową prawdę, że tylko ci, którzy po upadkach wstają i niestrudzenie próbują jeszcze raz, mogą liczyć na zwycięstwa. To pierwsza kampania napoju po aferze z grafiką opublikowaną w rocznicę Powstania Warszawskiego.
0 0 0 0 1 20.03.2018Wyciekły dane z milionów facebookowych kont? Akcje firmy Zuckerberga ze spadkamiWedług doniesień zagranicznych mediów z Facebooka wyciekły dane 50 mln kont. Pisały o tym m.in. brytyjski „The Observer” i amerykański „The New York Times”. Po ujawnieniu tych informacji akcje firmy Marka Zuckerberga spadły o niemal 7%.
2 0 0 0 0 19.03.2018Hubert Urbański „sprawdza Avon”Startuje kolejna odsłona kampanii „Avon się sprawdza”. Marka zachęca Polki do wypróbowania jej kosmetyków do makijażu i pielęgnacji oraz zapachów. Do współpracy tym razem zaproszono Huberta Urbańskiego.