0 0 0 0 0 1.08.2018DB Schenker wybrał agencję do komunikacji w social mediaFirma DB Schenker działająca w branży logistycznej wybrała On Board Think Kong do obsługi w kanałach społecznościowych. Agencja zajmie się doradztwem strategicznym oraz wsparciem komunikacji firmy na Facebooku, LinkedIn, Instagramie oraz YouTube.
0 1 0 0 0 1.08.2018Amica odświeża logoCharakterystyczny prostokątny kształt logotypu marki Amica został delikatnie zaokrąglony. Wzbogacono go również hasłem „for living”. Zmiany mają ukazywać, że firma dostarcza rozwiązania technologiczne, które wychodzą naprzeciw realnym, codziennym potrzebom konsumentów.
0 2 0 0 0 31.07.2018Po mundialu polscy piłkarze bardziej rozpoznawalni, ale mniej lubiani – badanie Havas Sports & EntertainmentPiłkarskie mistrzostwa świata w Rosji zwiększyły rozpoznawalność wszystkich naszych piłkarzy. Najwięcej zyskał Kamil Glik, którego z twarzy rozpoznaje 56,3% respondentów (o 3,6 p.p. więcej niż w maju 2018 r.) – pokazuje badanie Havas Sports & Entertainment. Za rozpoznawalnością nie idzie jednak miłość kibiców. Ankietowani zadeklarowali dużo mniejszą niż w maju sympatię do zawodników. Najbardziej stracił Robert Lewandowski.
1 0 0 0 0 31.07.2018Barbara Kurdej-Szatan, Modny Tata i Gabi Drzewiecka w spocie FuzeTeaCoca-Cola rozpoczęła drugą fazę kampanii reklamowej marki FuzeTea. Jej bohaterami są Barbara Kurdej-Szatan, Modny Tata i Gabi Drzewiecka, którzy w specjalnie przygotowanym wideo zachęcają Polaków do znalezienia chwili tylko dla siebie.
0 2 0 0 0 31.07.2018„KolejLove wakacje!” w kampanii PolregioMarka Polregio rozpoczęła kampanię reklamową. Akcja pod hasłem „KolejLove wakacje!” ma promować wakacyjne oferty specjalne: bilet turystyczny, miniturystyczny, Regiokarnet i Miniregiokarnet oraz opcję „Ty i raz, dwa, trzy”.
0 3 0 0 0 30.07.2018Warszawa z lotu ptaka na graffiti promującym program Planete+Od 23 lipca na warszawskich bulwarach wiślanych podziwiać można graffiti 3D przedstawiające stolicę z nietypowej perspektywy. Projekt powstał w ramach kampanii promocyjnej programu „Polska z góry” stacji Planete+.
0 0 0 0 0 30.07.2018Mike Tyson w filmie FoodCare na 74. rocznicę Powstania Warszawskiego28 lipca w weekendowym wydaniu „New York Timesa” ukazał się materiał na temat Powstania Warszawskiego. Inicjatorem kampanii upamiętniającej rocznicę jego wybuchu jest Wiesław Włodarski, prezes rady nadzorczej FoodCare. Jeden z elementów akcji stanowi film, w którym Mike Tyson mówi o wydarzeniach sprzed 74 lat.
0 1 0 0 0 30.07.2018Farmacja cały czas na czele rankingu najaktywniejszych reklamodawców. Analiza CodemediaRanking najaktywniejszych reklamodawców w pierwszym półroczu 2018 r. ponownie otwierają przedstawiciele farmacji. Zdecydowanym liderem jest Aflofarm z GRP na poziomie 106 321. Za nim plasuje się Polpharma (GRP 55 845) – pokazuje analiza domu mediowego Codemedia. Ranking zamyka firma Orange z GRP 26 730.
0 0 0 0 0 27.07.2018Sprzedaż Barbie rośnie, a mimo to Mattel zwalnia 2,2 tys. pracownikówGłównym powodem zwolnień w Mattelu jest bankructwo sieci sklepów z zabawkami Toys „R” Us. O ile sprzedaż flagowej marki Barbie rosła, o tyle inne brandy z portfolio firmy nie radziły sobie już tak dobrze.
0 0 0 0 0 27.07.2018Więzienne rewolucje – Magda Gessler promuje serial „Orange is the New Black”Na 27 lipca Netflix zaplanował premierę 6. sezonu „Orange is the New Black”. Serwis przygotował krótki film promujący serial. Wystąpiła w nim Magda Gessler.