IIBR podsumował Euro 2012
  • 1
  • 1
17.07.2012

IIBR podsumował Euro 2012

Na podstawie badań syndykatowych „Monitoring reklam na Euro 2012” Interaktywny Instytut Badań Rynkowych przygotował raport „Koko Euro spoko, czyli o emocjach. O wygranych i przegranych – nie tylko sportowo” o opiniach Polaków na temat EURO 2012 przed imprezą i w jej trakcie, jak również na temat komunikacji marek na Euro 2012

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 lipca 2012

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
17.07.2012

Zarządzanie finansami na Facebooku?

Według analizy Catnapoleon.com w Polsce najszybciej fanów zdobywa Alior Sync, który umożliwił internautom dokonywanie niewielkich przelewów także między znajomymi na Facebooku. Citibank pyta z kolei swoich fanów, czy chcieliby mieć pełny dostęp do konta nie wychodząc z Facebooka. Taką aplikację testuje już australijski Commonwealth Bank. Indyjski ICICI dał swoim klientom możliwość sprawdzenia stanu oszczędności czy zamówienia czeków.