II edycja konkursu "Struktury, z którymi warto" - Marketing przy Kawie
II edycja konkursu "Struktury, z którymi warto"
  • 0
  • 1
14.05.2009

II edycja konkursu „Struktury, z którymi warto”

Ruszyła kolejna edycja konkursu „Struktury, z którymi warto”, ogłoszonego w ramach ogólnopolskiego programu edukacyjnego prowadzonego przez Dom Maklerski BZ WBK SA. Celem inicjatywy jest zwiększenie świadomości społeczeństwa w zakresie produktów inwestycyjnych oferowanych w Polsce.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54935 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 maja 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.05.2009

Advergaming w projektach IDMnet SA

IDMnet SA nawiązał współpracę z AdAction, spółką należącą do grupy ZPR SA, w zakresie wykorzystania advergamingu (produkcji gier reklamowych) w projektach specjalnych. Mechanizm współpracy opiera się na wykorzystaniu gier, jako nośników reklamowych, pozwalających na promocję marek i produktów w sposób nieinwazyjny dla odbiorcy, wzmacniający świadomość marki oraz umożliwiający dotarcie do internautów blokujących inne formy reklamy.