0 1 0 0 0 22.05.2009Nowy klient Ad PublicaFirma Michelson Diamonds zdecydowała się podpisać stałą umowę na obsługę public relations z agencją Ad Publica.
0 1 0 0 0 21.05.2009Trzeci Śląski Kongres Ludzi Marketingu27 maja 2009 roku, w Katowicach, odbędzie się Trzeci Śląski Kongres Ludzi Marketingu.
0 1 0 0 0 21.05.2009XI seminarium „Rewolucja w Komunikacji”Pod koniec maja w siedzibie Agory odbędzie się XI seminarium z cyklu „Rewolucja w komunikacji”. Temat najnowszego spotkania to: Marketing bezpośredni na nowe czasy - skuteczne narzędzia, sposoby pozyskiwania i podtrzymywania więzi z klientem.
0 1 0 0 0 21.05.2009„Pozytywy naszych miast” – konkurs fotograficzny Alior BankuWystartował ogólnopolski internetowy konkurs fotograficzny Alior Banku „Pozytywy naszych miast”, który potrwa 10 tygodni. Jego celem jest przedstawienie polskich miast oczami ich mieszkańców oraz zebranie wyjątkowej kolekcji zdjęć, przedstawiającej najciekawsze fragmenty otaczającej nas przestrzeni. Konkurs będzie wspierany kampanią promocyjną w Internecie.
0 1 0 0 0 21.05.2009„Pure” – magazyn poświęcony marce Finlandia VodkaNa rynku pojawił się magazyn poświęcony marce Finlandia Vodka. Według planów wydawniczych PURE będzie ukazywał się dwa razy w roku w formie luksusowego albumu prezentującego świat wartości marki, należącej do portfolio Brown Forman Polska Sp. z o.o.
0 1 0 0 0 21.05.2009200.000 klientów zjednoczyło się do walki ze złą obsługąProgram Jakość Obsługi rozwija się w szybkim tempie i udostępnia coraz to nowe możliwości dla stale powiększającego się grona użytkowników.
0 1 0 0 0 21.05.2009Endorfina events dla MTV NetworksAgencja endorfina events otworzyła sezon wiosenno-letni realizując osiem imprez dla dzieci. Projekty zostały wyprodukowane na zlecenie MTV Networks.
0 1 0 0 0 21.05.2009Digital Dialogue w ofercie Euro RSCG SensorsEuro RSCG Sensors poszerza swoją ofertę usług komunikacyjnych o pakiet Digital Dialogue. Obejmuje on doradztwo komunikacyjne w mediach społecznościowych, w tym audyty komunikacyjne, tworzenie strategii relacji z liderami opinii online, zarządzanie informacją w serwisach społecznościowych, wdrażanie narzędzi opartych o nowe media, a także szkolenia oraz monitoring forów, blogów i serwisów społecznościowych.
0 1 0 0 0 21.05.2009Kamikaze dla Telefonii Dialog17 czerwca we Wrocławiu odbędzie się Wielki Finał DialNet Masters – organizowanej przez Telefonię Dialog ogólnopolskiej olimpiady wiedzy o Internecie dla uczniów szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych. W finale wezmą udział 42 czteroosobowe drużyny wyłonione w trakcie rozgrywek on-line i off-line spośród prawie 4 tysięcy drużyn zakwalifikowanych do startu w Olimpiadzie. Obsługę konkursu w Internecie już po raz drugi powierzono agencji interaktywnej Kamikaze.
0 1 0 0 0 21.05.2009S4 dla Barw NaturyAgencja Reklamowa S4 przygotowała dla FFiL Śnieżka kampanię „Barwy Natury - Piękno na dłużej”. Kampania przewidziana na rynek polski, rumuński oraz białoruski, rozpocznie się w maju obejmując telewizję, prasę, outdoor oraz materiały POS.