Kolejny krok w kierunku digitalizacji Grupy Euro RSCG Poland - Marketing przy Kawie
Kolejny krok w kierunku digitalizacji Grupy Euro RSCG Poland
  • 0
  • 1
14.05.2009

Kolejny krok w kierunku digitalizacji Grupy Euro RSCG Poland

Grupa Euro RSCG Poland przejmuje 100% udziałów w spółce interaktywnej Digital One, która zmienia nazwę na Euro RSCG Digital. Stanowisko dyrektora zarządzającego spółki obejmuje Maciej Gontarz. Olgierd Cygan, współzałożyciel i dotychczasowy szef agencji skoncentruje się na nowych przedsięwzięciach, wspierając Grupę w strategicznych projektach. Marka Digital One pozostaje własnością jej twórcy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54935 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 maja 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.05.2009

Advergaming w projektach IDMnet SA

IDMnet SA nawiązał współpracę z AdAction, spółką należącą do grupy ZPR SA, w zakresie wykorzystania advergamingu (produkcji gier reklamowych) w projektach specjalnych. Mechanizm współpracy opiera się na wykorzystaniu gier, jako nośników reklamowych, pozwalających na promocję marek i produktów w sposób nieinwazyjny dla odbiorcy, wzmacniający świadomość marki oraz umożliwiający dotarcie do internautów blokujących inne formy reklamy.