0 1 10.06.2009Honki Multimedia dla Reklamofon.plmarketing mobilny TweetReklamofon to nowa usługa pozwalająca za darmo dzwonić na telefony stacjonarne w kraju i za granicą.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 9.06.2009CityScreen partnerem kampanii społecznej "Pij mleko. Będziesz wielki"CityScreen pierwsza w Polsce sieć ekranów cyfrowej LED przyłącza się do kampanii społecznej “Pij mleko! Będziesz wielki". Kampania społeczna zostanie wyemitowana na nośnikach LED-owych o wymiarach 4x3 m każdy, które umiejscowione zostały w Międzyzdrojach, Kołobrzegu, Ustce, Łebie, Władysławowie, Jastarni i Helu.
0 1 0 0 0 9.06.2009Wiosenna ofensywa Xboksa z Momentum WorldwideAgencja Momentum Worldwide na wiosnę zintensyfikowała działania promocyjne konsoli Xbox 360. Celem strategicznym prowadzonych działań jest dotarcie do jak najszerszego grona odbiorców ceniących sobie rozrywkę i dobrą zabawę. W ramach tej strategii Momentum Worldwide zbudowała specjalną strefę Xbox na imprezie Monster Jam w Chorzowie, a w ostatni weekend (6-7 czerwca) powstała olbrzymia strefa Xbox na festiwalu muzyki elektronicznej Global Gathering w Poznaniu.
0 1 0 0 0 9.06.2009Nowa spółka zależna Ciszewski Public Relations SAAgencja Ciszewski Public Relations SA nabyła większościowe udziały w firmie Brightness Creative Studio, która oferuje kompleksową obsługę z zakresu marketingu BTL oraz kreacji. Prezesem spółki został Jerzy Ciszewski, a członkami zarządu pozostają Edward Ruszczyc (dyr. kreatywny) oraz Piotr Krasnodębski (dyr. zarządzający).
0 1 0 0 0 9.06.2009Comarch stawia na nowe formy komunikacji z klientemComarch zainicjował serie darmowych webinarów, które poruszać będą tematy lojalności klientów oraz budowy i funkcjonowania programów lojalnościowych. Pierwsze seminarium internetowe, organizowane przez oddział Comarch w Chicago, odbędzie się 9 czerwca o godz. 15.00 EST (godz. 21.00 GMT).