0 1 0 0 0 8.04.2009Premiera Citroen C3 Picasso ponownie z Entertainment GroupPolska premiera marki Citroen C3 Picasso odbyła się 23 marca 2009 w Centrum Olimpijskim w Warszawie. Event skierowany był do 100 dziennikarzy mediów branżowych i informacyjnych.
0 1 0 0 0 8.04.2009Analiza okładek pism kobiecychFirma Press-Service Monitoring Mediów przygotowała szczegółowe analizy okładek pism kobiecych, które ukazały się w miesiącach styczniu i lutym 2009 r.
0 1 0 0 0 8.04.2009Reklamy Ostrowca Świętokrzyskiego na wieżach ciśnieńW Ostrowcu Świętokrzyskim na szczycie wieży ciśnień zawisły trzy banery reklamujące miasto. Na powierzchni około 500 m2 pojawił się herb, logo miasta oraz hasło „Ostrowiec Świętokrzyski miasto udanych inwestycji”.
0 1 0 0 1 8.04.2009Telewizory plazmowe – kupujemy rzadziej niż LCD, ale większeZaledwie jedna na 10 osób zainteresowanych kupnem telewizora szuka modeli plazmowych – wynika z danych internetowej porównywarki cen Okazje.info. Pod względem popularności telewizory LCD wyprzedzają je o 72 procent. Na plazmy decydujemy się rzadziej, za to wymarzonego typu szukamy o wiele dłużej. Wybieramy też zdecydowanie większe modele.
0 1 0 0 0 8.04.2009Oriflame promuje Hair XTouchpoints Media Group, we współpracy z domem mediowym Media Group realizuje w kwietniu kampanię reklamową dla Oriflame. Jej celem jest promocja nowej linii kosmetyków do pielęgnacji włosów – Hair X.
0 1 0 0 0 8.04.2009endorfina events – nowa agencja na rynku eventowymNa polskim rynku eventowym pojawiła się nowa agencja - endorfina events. Jej założycielami są Agnieszka Sołtysiak i Maciej Ledzion.
0 1 0 0 0 8.04.2009Rusza druga edycja ogólnopolskiej akcji „Zbieramy krew dla Polski”Już po raz drugi Polski Czerwony Krzyż wraz z Grupą Muszkieterów, zrzeszeniem niezależnych przedsiębiorców, organizują ogólnopolską kampanię honorowego krwiodawstwa pod hasłem „Zbieramy krew dla Polski”.
0 1 0 0 0 8.04.2009Rusza konkurs Media Rodziny dla blogerów7 kwietnia 2009 r. ruszył konkurs „Czytaj Brooks’a” organizowany przez agencje e-marketingową wirtuale.pl Sp. z o. o. dla wydawnictwa Media Rodzina.
0 1 0 0 0 8.04.20091% dla dzieci potrzebujących rodzicówStowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce prowadzi kampanię „Niewiele trzeba by pomóc. Wystarczy Twój 1%”. Kampania potrwa do końca kwietnia.
0 1 0 0 0 7.04.2009Konkurs Kreatura 2009 rozstrzygniętyGrand prix XIII edycji Ogólnopolskiego Konkursu Reklamy "Kreatura", organizowanego przez VFP Communications, przyznane zostało agencji 180heartbeats za pracę zrealizowaną dla Samsung Electronics Polska "Lekkie jest życie z notebookiem Samsung Q45". Najwięcej nagród otrzymała agencja Just - trzy statuetki. Orangeblue i K2 Internet zdobyły po dwie.