1 1 24.03.2016Krakuski promują nową linię produktów (wideo)kampanie reklamowe TweetRuszyła ogólnopolska kampania reklamowa marki Krakuski. Promuje nowe produkty z linii Paluszki.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54814 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 24.03.2016Polski rząd szuka zagranicznej agencji PR – podaje „Financial Times”Rząd Prawa i Sprawiedliwości nieformalnie zwrócił się do zagranicznych agencji public relations – pisze brytyjski „Financial Times”. Politycy chcą poprawić wizerunek i odbudować nadszarpniętą ostatnio reputację.
0 1 0 0 0 24.03.2016UOKiK: Alior Bank, BGŻ BNP Paribas, Eurobank, Credit Agricole i Provident Polska naruszyły zbiorowe interesy konsumentówReklamy kredytów konsumenckich powinny być zrozumiałe, jednoznaczne i czytelne. UOKiK uznał, że telewizyjne spoty Alior Banku, Banku BGŻ BNP Paribas, Eurobanku, Credit Agricole i Providenta nie spełniały tych wymogów. Zakwestionowano m.in. zbyt małą czcionkę i krótki czas wyświetlania informacji.
0 1 0 0 0 23.03.2016Marka piwa Specjal obsługiwana w Internecie przez GoldenSubmarineSpecjal, marka należąca do Grupy Żywiec, rozstrzygnęła przetarg na obsługę w Internecie. Wybrała GoldenSubmarine.
0 6 0 0 0 23.03.2016Gogle do wirtualnej rzeczywistości w kampanii SOS Wiosek Dziecięcych „Naprawmy rzeczywistość”22 marca na ul. Chmielnej w Warszawie Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce zaprezentowało krótki film zrealizowany w technologii wideo 360 stopni. „Naprawmy rzeczywistość” pokazuje, w jak trudnych warunkach znajduje się wiele polskich dzieci i jaka pomoc jest im potrzebna. W akcji brał udział Tomasz Wolny, dziennikarz TVP2 i TVP Info, ambasador SOS.